Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

L'anellu intelligente di Samsung hè illuminatu!

MwC 2024 si chjappò ufficialmente, è u Cungressu mundiale (MWC), natu in 1995, hà ora ghjunghje u 29 anno.Cumu unu di i Mustori di Tech Leading di u Mundiale, i Vangari Naturali di l'attenzione significativa.

A ghjurnata di aperta, onore è xiaomi tutti l'overse lancià eventi di u 2024. L'onore introduttu ebraica magia è a XIA BRASCHE DESIGNID per u mercatu internaziunale hà purtatu u novu liu ultimu.In quantu à Quelli dui aviani lanciariu, a tecnulugia di i Signore Biringing MWC hà dichjaratu a squadra, Led By "Zhuang Tianking" e "Dingxi", hà datu a copertazione à u situ in Barcellona.Per u cuntenutu detallatu, seguitate tecnulugia Lei (ID: Leitech).Oltre sti dui eventi, squadra di Technologia Nariu hà vistu chì l'anellu piscatu scuru, cum'è l'alimentu Smart di Samsung Galaxy S24 AT "Una cosa più significativa di u primu ghjornu di MWC2024. U sonu Galaxy hà avà ufficialmente designatu cum'è un dispositivu "AI", chì aspettendu l'appetite di l'audienza.

Hè vale a pena affaccà chì, malgradu a salute dilidificazione di salute digitale è interessu aumentatu à i dispussioni è i fabricanti intelligenti sò stati mostrà menu di cesTuttavia, in questu mwc, u forte "rimonca" di Samsung, è xiaomi puderia respira nova vita in u mercatu int Smart:

1. Hè l'anellu di Samsung chì porta una nova onda in vestiti intelligenti

À MBC 2024, Parechji fabricatori anu digià unoscatu novi prudutti Smart Smart.Dive in a sorpresa questi novi prudutti tene da a perspettiva di a squadra di rappurtazione di Lei Tecnulugia.

2. Samsung: U Ring "AI" hè reale?

À l'serie glubale di a Serie di u Samsung Galaxy S24, a anellu di galaxia fece a so apparenza cum'è ospitu misteriosa.À parte di cunfirmà u so nome è a forma generale, pocu infurmazione hè stata disculata.Oghje, a anellu galassaria hè stata mostra per a prima volta à mwc 2024. AncudU micca dispunibule per a sperienza hands, ha digià tracciatu u media attenzione.

(Fonte Photo: A tecnulugia di Reportazione Lei Tecnulugia in situ)

L'anellu galaxy hè un strumentu di selvatable in forma di anelli equipati cun un sensore di l'elettriciogramma è u sensore flussu di sangue.Sicondu i Introduzioni Officiale, questu anellu furnisce primaramente i raporti di a salute nantu à l'attività, dorme, nutrimentu, è stress.

Infatti, anelli smariti sò stati attentati da parechje marche prima, cume Ona, chì hà ricevutu cumportamentu generalizatu glubalmente.






















Tuttavia, sti prudutti anu sempre fattu prublemi pratichi, cume a vita di a bateria è porta l'esperienza, o e so capabilità di u vasu ùn si pò paragunà cù i bandetti smart.I funzionarii Samsung anu dichjaratu chì a Galigaria anellu indurài indiruverete queste prublemi è, più impurtanti, a so famiglia "Galaxy ai", chì significava certe funziunalità ai.

Indipendentemente, l'anellu intelente hè sempre appiccicatu cum'è u "novu dispositivu di salute di u novu digitale", ma hè statu ancu un sughjettu di dibattitu tecnicu.Avà, cù Samsung chì portava a carica in questa direzzione è furnisce e funzionalità ai-relactate, puderia ancu puntuà una nova direzzione per u mercatu strettu streamable.Se site interessatu in questu anellu intelligente, ùn mancate micca i rapporti in situ da a tecnulugia LeI.Segui a Weibo ufficiale di Lei Technology per l'ultime informazioni di u 2024 MBC.

3. Oneplus: A vita di a bateria di mandibula.

Dopu trè anni, in u vostruplus finalmente hà liberatu a seconda smartwatch-Sicondu e dichjarazione ufficiale, u aleplus fighjate 2 incontru i normi di u gradu di militare.Di sicuru, u puntu di vendita u più significativu di l'usu di l'usu 2 hè a so vita di a bateria.A bateria di u 500mah di u 500mah integratu di 500MAh permette à durà per 100 ore di a vita di a bateria estesa.