Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Cattivi più veloci è forti, fotonichi usher in un Boom Industria!

À u 1965, Gordon Moore, CORRANER DI INDEL hè a legale prupostu, a destinazione chì a densità di i trasferiti in patatine dacede ogni 18 à 24 mesi.Tuttavia, dopu a decorazione di sviluppu, e chips elettronichi basati in silicona sò vicinu à i limiti teorici di e so capacità.

L'emergenza di patatonici chips si vede cum'è un modu chjave per rompe e limitazioni di a lege di Moore.

Recentemente, una squadra guidata da u Professore assuciatu Wang di l'Università di Hong Kong, In cullaburazione di l'Università Christmosa chì hà sviluppatu un nicuru di laguve cum'è piattaforma.Stu prucessi di chip segnali i prucessi più veloci è cumplei menu energia, aduprendu Ottica per a trasfurmazione di u signale di signalu elettronica Ultra-Fast è Computazione.

A ricerca hè stata publicata in "Natura" u 29 di ferraghju.Hè dichjaratu chì l'integrata di Litonic Niobate Michobate Microwave ùn sò micca solu più veloci cà i prucessori elettroniche tradiziunali, ma anu ancu una precisione di larga prufessiunale è estremamente alta.

U cuncettu di chips fotonici ùn hè più familiarizata, è e tecnulugia nove in u campu di i patroni fotonici sò emergenti spessu.Per esempiu, à dicembre 2022, un squadra guidatu da prufissore Zou Weiwen di l'ingegneria Elettronica è l'Università Elettronica di Shanghai pruposte cù a scienza cum compagnativa chì intersezation fotoni.Sviluppatu un novu tipu di trasfurmazione di trasfurmazione fotonica chì l'operazioni di convuluzione di cunvuluzioni di cunvuluzioni di alta veloce.I risultati sò stati publicati in "Natura" sottu u tìtulu "ORDENU TENURE TENURE TENURE DI PROCESSARAZIONE SCRECATA DA CNPS FOTOONICA INGLICATI".

Inoltre, ricercatori chinesi avianu fattu retenze significattivi in circuiti fotonichi, transistori fotonichi, è di cumputimentu otticu.Sti realizisti micca solu a forza di a cina hè a tecnulugia fotonicu, pigliendu ancu cuntribuzione significativa à u sviluppu di e viticulata di chip fotonicu globale.

In a deciana passata, tecnulugia fotonica hè diventata un puntu fucali per a prossima generazione di tecnulugia di l'infurmazioni, intelligenza artificiale, veiculi intelligenti, è salute.Hè ancu cunsideratu una di e tecnulugii chjave per mantene una pusizione principale in u mercatu internaziunale da i paesi internaziunali.

Basta mette, un chip fotonicu hè un chip chì u usi di segnali otticali per l'acquista di dati, trasmissione, u almacenation, almacumitura, è display.I chips fotonichi sò assai cercati in l'Era attuale à a causa di i dui vantaghji: rendiment è fabricazione.

Vantaghju 1: Velocità di alta cumpagnia, u cunsumu di putenza bassa, è a latenza bassa

Comparatu à Chips Elettronichi Tradiziunali, Chips Fotonici anu assai vantaghji, principalmente in termini di cunsumazione alta velocità è bassa.Segnali ottichi trasmette à a velocità di a luce, aumentà assai a velocità;Idegne, i chips fotonici cumpete circa 1000 volte più veloce cà i chips elettronichi.Caltadina cumputativa cunsuma menu energia, cù u cunsumazione di u putere d'cumpagnia ottica esperata sia di 10 º -18 joules per bit (10 ^ -18 J / Bit).Cù u listessu cunsumu di putere, i dispositi fotonichi sò centinaie di volte più veloce cà i dispositi elettronichi.

Inoltre, luce hà una capacità naturale per u trasfurimentu di a lavagina di a lia di l'onda matura, affacciata assai di a capacità di trasfurmazioni di dati.A frequenza, state di lunghezza, è a fase di l'onda di luce pò rapprisintà diverse dati, è e chjassi di luce ùn interferiscenu micca cun l'altri quandu attraversà.Sti bisabboccature facenu fotoni attivati à a paralleli computing, affittamenti bè cù rete neurale artificiale, induve a maiò parte di u prucessu di computer implica "matrichia multiplicazione" Matrix ".

In generale, chips fotoniche Fearma Veling Trafftazione, cumpleazione di putere bassa, è a terenzu di poot di putere, è sò menu suscettibili à campi di travagliu, è noise.

Vantaghju 2: Requisiti di fabricazione più bassa

A dirigente di i chips di CIRCUITU integratu, i chips fotonici anu esigenze di fabricazione relativamente più bassa.I più belli tecnichi tecnichi stanu in u disignu epitaxiale è a fabricazione.A ruta tecnulare di a luce hà cum'è vantaggio cum'è alta vitezza, u cunsumu energia bassu, è anti-crosstalk, chì permettenu di rimpiazzà assai funzioni.











Sui Jun, un presidente di a Mentale di a Xinong di China (Pechinu) CO., Ltd., una volta dichjaratu, "capelli fotoniche ùn anu micca usati ultraziunali ultraziunali per l'elezzione di e chips elettroniche. Pudemupruduce l'usu di materiali è equipaggiu relativamente maturi maturi. "

In quantu à se i chips fotonici rimpiazzanu e chips elettroniche, hè impurtante di capisce i buttigli attuali affruntendu patatine elettroniche.

A prima sfida per i chips elettronichi hè a limitazione di a lege di Moore.In u passatu quasi 50 anni, a densità di i transicular pudere doppia ogni 18-20 mesi fissu, ma da un standpoint pollaggione, a dimensione di un atomu hè vicinu à 0,3 nanometru.Quandu u prucessu di semicondduct righjunghji 3 nanometru, hè assai vicinu à u limitu fisicu, facendu quasi impussibile di cuntinuà ogni 18-20 mesi.