Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

U presidente di a WT Microelectronics parla di Holdings WPG: competizioni di posizionamentu

Dopu chì WPG Holdings hà annunziatu a so participazione in WT Microelectronics, hè capitu chì e duie parti ùn anu micca interagitu finu à a data. U presidente di a WT Microelectronics Zheng Wenzong hà dichjaratu ayer (27) chì WPG Holdings hè un cumpetitore in operazione. In quantu à u scambiu di azzione cù Xiangshuo, hà enfatizatu chì WT Microelectronics hà investimentu à longu andà in cumpagnie di disignu IC è hà casi di successu. Sta strategia hè ancu stata valutata in modu comprensivu. Solu perchè u tempu di l'occurrence era vicinu, ognunu hà scambiatu 171 milioni di azioni di WT Microelectronics per un scambiu di azioni cù Xiangshuo, chì era in conflittu cù u piazzamentu privatu inizialmente previstu o l'aumentu di 170 milioni di azioni, ma queste sò duie cose.

Zheng Wenzong hà dettu chì u casu di a borsa hè un sviluppu mediu è longu. Tramindui i lati anu valutatu currettamente. Ancu Asusco, a sucità parente di Xiangshuo, hè ottimista. U rapportu di cunversione di azzione hè stata discututa in dettaglio.

A reunione di l'accionisti di WT Microelectronics ùn hè stata aperta ieri. Hè capitu chì indipendentemente da ch'è i dumande di l'azionarii sò rilativi à a pruposta, Zheng Wenzong hà rispostu una per una. Ha enfatizatu chì WT Microelectronics attribuisce una grande impurtanza à a cumunicazione cù l'azionisti, è ùn dumandarà micca falsi risposte, "vi possu dì ciò chì pò esse risposte". A quantità di casi futuri di raccolta di fondi prendrà in contu ancu i prufitti di l'azionarii è i bisogni di finanziamentu di a cumpagnia.

Zheng Wenzong crede chì WPG Holdings hà acquistatu l'equità di WT Microelectronics, per quessa ùn ci hè bisognu di parlà di quessa, ma WT Microelectronics ùn cessarà di sviluppà per via di sta materia. Hà cunfessu chì in u primu minutu di sente a notizia hà pensatu: "Hè pussibule unisce?" Ma pensu è hà dumandatu à i fabbricanti upstream è downstream, è a risposta ùn era micca, per quessa hà ancu fattu diverse spiegazioni esterni.

Zheng Wenzong hà dettu chì sè ùn ci hè una nova epidemia di pneumonia di a corona in quist'annu, l'industria di i semiconductori deve esse ovviamente in crescita, ma avà hè disrupta è l'impattu ecunomicu causatu da ellu ùn hè ancora chjaru. Ùn hè micca preoccupatu di u latu di a produzzione, ma hè preoccupatu chì a dumanda di u mercatu sarà affettata.