Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

UMC 8A è B parti di a pianta accidente di elettricità, CFO: stimatu chì hà da influenzà una piccula parte di a capacità di produzione per mezu ghjornu

Sicondu i media di Taiwan, UMC hè situatu in e zone di piante 8A è 8B di Zhukelixing Road. Un fallimentu di corrente hè accadutu in u dopu meziornu di u 9. U CFU UMC Liu Qidong hà cunfirmatu chì u fume di u sistema di generazione di energia d'emergenza hà fattu chì u publicu crede erroneamente chì un incendiu hè accadutu. Liu Qidong hà dettu chì e piante 8A è 8B affettate da a mancanza di elettricità eranu à circa a metà di a capacità di pruduzzione di wafer di 8 pollici di UMC, chì si suspetta di esse causata da fallimenti di cumpunenti. A causa esatta ferma da esse investigata in più. L'alimentazione elettrica hè sempre furnita da u sistema di generazione di energia di salvezza.

Sicondu Wang Yongzhuang, Direttore di l'Amministrazione Scienze Bambù, secondu un raportu da u Gruppu di Sicurezza Ambientale di l'Amministrazione Scienze Bambù, l'attrezzatura interna di alimentazione UMC Cable1611 hè stata dannighjata è l'equipaggiu di azotu hà fiascatu. U fornimentu di u sistema di azotu di riserva in situ hè aumentatu, è a putenza di l'evaporatore hà aumentatu, causendu a cundensazione di l'acqua. A quantità di fumu aumentava; l'equipaggiu uriginale originale hè statu attivatu è l'equipaggiu di salvezza hè statu chjusu. Inoltre, à causa di un fallimentu di l'apparecchiatura elettrica, un rumore forte hè statu fattu quandu u generatore hè statu attivatu, è u gasoliu hà brusgiatu incompletamente per emette fume neru durante u periodu iniziale di accensione, chì hà fattu chì u publicu malinterpreti l'alarma d'incendiu.

Di colpu ci hè stata una splusione da UMC questu dopu meziornu è una fumaccia forte hè surtita da u tettu. U dipartimentu di u focu di Hsinchu hà speditu un camion chimicu per salvallu. I pumpieri sò venuti à a scena è anu trovu chì l'installazione era difettosa per u sovraccaricu di i generatori in a pianta. Qualchì fumu neru è fumu biancu sò stati emessi da u vapore d'acqua. Ùn ci era micca focu.

U CFU UMC, Liu Qidong, hà cunfirmatu chì una interruzzione elettrica hè accaduta in l'area di a pianta 8AB in u dopu meziornu, è era suspettatu di esse un fallimentu di cumpunente è micca vittime. Soprattuttu perchè u generatore hà cuminciatu à emette fume, a pianta hè attualmente fora di putenza è u sistema di generazione di energia di emergenza hè statu attivatu. In quantu à l'impattu nantu à l'operazioni, hà dettu chì i fabs 8A è 8B di UMC rappresentavanu circa a metà di i fab di wafer di 8 pollici di UMC.

Liu Qidong hà dettu chì a causa di l'interruzione di l'energia elettrica hè sempre sottu investigazione. Hè previstu chì l'alimentazione elettrica sia ristabilita prestu, è ùn ci sia vittime. U sistema di putenza ininterruttibile hè statu attivatu, è a produzzione serà ripresa quandu a putenza hè stata sana sana. Affetta leggermente l'operazioni. Cum'è a capacità di produzione attuale di 8 pollici continua à esse in corta scorta, l'accident hè previstu di rende a situazione stretta di l'approvvigionamentu più severa.

E fabbriche 8AB, 8C è 8D affettate da UMC anu una capacità di produzione mensile totale di più di 130.000 unità 8-inch. Liu Qidong hà dettu chì l'accidentu di saltu di putenza perderà una piccula parte di a capacità di pruduzzione per una meza ghjurnata, è cumpenserà u spaziu di capacità persa u più pussibule. Hè previstu di influenzà leggermente l'operazione, è l'impattu propiu resta da verificà.