Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Media taiwanese: L'offerta di MLCC leader Yageo aumentò da 30%, u prufittu di l'industria hè aumentatu significativamente

Sicondu u rapportu "Economic Daily" di i media di Taiwan, e duie basi di produzzione di Taiwan, Suzhou è Dongguan, i principali paesi cumpunenti passivi, anu ripresa u travagliu u 10 ferraghju.

U ghjornu di a ripresa di u travagliu, a catena di l'industria hà dichjaratu chì Yageo pensa à aumentà i prezzi di resistenze è capacitori per i venditori di canali è i clienti di EMS. A prima onda di aumenti media hè di circa 30%, è i novi prezzi entraranu in vigore in u 1u di Marzu. U mutivu di l'aghjustamentu di u prezzu hè chì u livellu di inventariu hè troppu bassu è a tarifa di u cultivo ùn hè micca piena.

Dopu a ripresa di a pruduzzione à e piante di Suzhou è Dongguan, Yageo hè travagliatu duru per aumentà l'usu di capacità per risponde à a dumanda. Yageo hà dettu chì e piante di Suzhou è Dongguan sò state permesse di ripiglià u travagliu gradualmente u 10 di ferraghju, ma perchè u guvernu locale attualmente implementa una gestione chiusa è un strettu cuntrollu di u flussu, u prucessu di reclutazione hè assai sfida, è pruvà di u so megliu per risponde à i bisogni di i clienti. In quantu à u prezzu, hè determinatu da a dumanda di u mercatu è a dumanda.

L'industria hà ricurdatu chì da a fine di l'annu passatu, i ghjorni d'inventariu di Yageo sò cascati à circa 50 ghjorni. In comparatione cù a prima mità di l'annu passatu, u livellu di inventariu hè diminuitu di più di a mità. Avà u tassu di utilizazione di capacità ùn hè micca faciule à rinfriscà, è a dumanda hè più grande chì l'offerta. I ghjorni di inventariu pò Righjunghje u nivellu di l'acqua d'alerta durante 45 ghjorni, è in cundizioni strette, i prezzi di i cumpunenti passivi di u sicondu trimestre seguenu da esse bullish.

Precedentemente, secondu Jiwei.com, l'inidenti di l'industria anu intervistatu a catena di furnimentu pertinente è anu truvatu chì u livellu di inventariu attuale di i venditori di canali, e fabbriche di servizii di fonderia elettronica (EMS), è i fabbricanti hè pocu. Hè previstu chì a rinfriscazione di l'inventariu continuarà à u secondu annu trimestru di questu annu. Inoltre, i telefoni inteligenti 5G anu una forte forza di tirà, è si spera chì u prezzu di i MLCC di scopu generale aumenterà da 30-50% quist'annu.