Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Intel: Selling Modem chip business à Apple hè cumpletamente Qualcomm's

Intel Corps hà dettu in un tribunale di presentazione oghje chì a vendita di l'affari di chip modem à Apple hè stata forzata cumplitamente da l'autorizazione injusta di Qualcomm. Finu à Ghjinnaghju 2017, a Cummissione Federale di Cummerciu (FTC) di i Stati Uniti hà presentatu una allegazione antitrust contru Qualcomm, dicendu chì a pulitica d'autorizazione di brevetti di Qualcomm violava e leggi federali è costituia una cumpetizione injusta.

In Maghju di questu annu, a Ghjudice di a Corte di Distrettu di i Stati Uniti Lucy Koh hà emessu un ghjudiziu à favore di a FTC, truvannu chì Qualcomm hà fugliatu illegale in a cumpetizione in u mercatu di chip di telefoni intelligenti.

Tuttavia, Qualcomm hà allora un appellu à a Corte d'Appellu di i Stati Uniti per u Novimu Circuitu, sperendu à rimpiazzà a sentenza precedente di a corte. Oghje, Intel hà dettu in un filing à u Novimu Circuitu di Appellu Court chì era Qualcomm chì hà obligatu Intel à rinunzià da u mercatu di chip Modem.

Intel hà ancu dettu chì a Corte d'appellu duveria sustene e decisioni precedenti di a Corte di San Jose. Steven R. Rodgers, u cunsigliu generale di Intel, hà dettu ancu in un post di blog oghje: "Avemu investitu miliardi di dollari, avemu assicuratu migliaia di dipendenti, è acquistò duie imprese prima di custruisce un pruduttu innovattivu di u mondu (chip Modem). da Apple iPhone 11. Ma in l'ultima analisi, ùn pudemu ancu superà l'ostacoli artificiali è insalvabili causati da Qualcomm à una cumpetizione ghjusta, furzendu ci abbandunà u mercatu Modem stu annu ".

Intel hè u principale cumpetitore Qualcomm in u campu di modem chips è furnisce chips di modem per Apple iPhone 11. Ma in lugliu di questu annu, Intel hà annunziatu un accordu cù Apple, chì acquisterà a maiò parte di l'attività di modem Intel per smartphones.

Sutta l'accordu, circa 2.200 dipendenti di l'Intel s'uniscenu à Apple, cumprese a pruprietà intellettuale, l'equipaggiu è l'alloghji rilativi. A transazzione hè di u valore di 1 miliardo di dollari è hè prevista à chjude in u quartu trimestre di questu annu.