Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

L'imaginazione annuncia i risultati 2020, i prufitti di a cumpagnia aumentanu

Qualchi ghjorni fà, Imagination Technologies hà annunziatu a so prestazione in u 2020, è u so rivenutu generale hè aumentatu di 44% à 125 milioni di dollari. I prufitti in 2020 ghjunghjeranu à 4 milioni di dollari americani, mentre i ricavi in ​​2019 saranu di 87 milioni di dollari americani è una perdita di 18 milioni di dollari americani.

A cumpagnia hà compiu a vendita di a so unità cummerciale Ensigma à Nordic Semiconductor u 31 di dicembre di u 2020. A banca hà 60 milioni di dollari in numeru è ùn hà micca debitu in più.

L'imaginazione hà una quota di mercatu di 35,5% in u campu di a GPU per smartphone è hè u più grande fornitore di GPU in l'industria automobilistica, cuntendu circa 43% di u mercatu. Iniziendu in 2019, l'Imaginazione hà liberatu successivamente IP serie GPU è serie B, chì anu super prestazioni è ponu aiutà i clienti à guadagnà un grande vantaghju cumpetitivu in u campu GPU. Attualmente, Immaginazione hà attualmente sei clienti di fronte à l'urdinatore notebook, PC desktop o mercatu di centri di dati.

U novu CEO Simon Beresford-Wylie hà dettu: "Credu chì l'Imaginazione sia entrata in una tappa impurtante. Rispuntatu à u 2019, questi risultati preliminari di calculu rappresentanu un puntu di svolta significativu. Offre un trampolinu impurtante per noi per uttene una crescita è aumentà a redditività in 2021. A cumpagnia hà dimustratu di esse resistente, ma stu successu hè guidatu da a so capacità di innuvà è di furnisce servizii à i nostri clienti. L'IP necessaria per successu in u mercatu GPU è AI-driven ".

L'immaginazione hè interamente pruprietata di CanyonBridge, una sucietà di capitale privatu, è si concentra nantu à a tecnulugia grafica è di trasfurmazione di l'immagine, è i so campi implicanu traccia di raggi, AI, acceleratori di reti neurali, ecc

Ray Bingham, cumpagnu fundatore di Canyon Bridge è presidente esecutivu di l'Imaginazione, hà dettu: "Avemu ambizioni per l'Imaginazione. Basatu annantu à questu, avemu investitu assai in ricerca è sviluppu, avemu creatu una nova architettura GPU eccezziunale, è hà rinvivitu u sviluppu di ray tracing. E tecnulugie innuvative di a cumpagnia sò integrate cù e tendenze di sviluppu impurtanti d'oghje, cumpresi u travagliu à distanza, l'informatica in nuvola, l'AI è a guida autonoma, in particulare ADAS. cunsumatori cun una sperienza megliu ".