Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Brookfield acquisteghja a Cumpagnia Solare Spagnola per appruvazioni di l'UE

A Cummissione Europea (CE) hà dichjaratu u mercuri chì hà appruvatu una participazione di u 50% per l'acquisizione di sviluppatore è operatore solare spagnolu X-Elio EnergySL, pruposta da Brookfield Renewable Partners LP.

Sutta l'accordu, a divisione di energia rinnuvevule di a Brookfield Asset Management di u Canada (TSE: BAM.A) hà da acquistà una participazione di 20% in X-Elio da Acek, a holding di a famiglia imprenditrice spagnola Ribera, è acquisterà ancu una capitale privata americana fundamentu KKR. (NYSE: KKR) detene u 30% di l'azzioni.

Dopu a conclusione di a transazzione, KKR è Brookfield Renewable operaranu X-Elio per mezu di una joint venture 50/50.

A Cummissione Europea crede chì l'acquistu prupostu ùn suscitarà nisuna preoccupazione di a cumpetizione perchè averà da "una sovrapposizione limitata horizontale è verticale trà e dui imprese". A transazzione hè stata appruvata da a Cummissione Federale di Cummerciu di i Stati Uniti (FTC) in settembre.

U X-Elio di Madrid hà attualmente una cartera operativa di energia solare 273 MW è una 1.413 megawatt supplementari in costruzione. A cumpagnia hà dinò un prughjettu più largu di 4.800 MW di pipeline in Spagna, i Stati Uniti, Messico, Cile è u Giappone.