Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

A seconda generazione di servitore EPYC di u servitore di AMD di a versione di a superficia di u più forte creà più di 80 record mondiali!

San Francisco hà dichjaratu chì oghje, AMD hà ufficialmente liberatu u processore di u servitore EPYC di seconda generazione cù una "estetica violenta" in u Palazzu d'Arte di 100 anni in San Francisco. U pruduttu di u chip di server codenamatu "Roma" ùn hè micca solu un chip di servitore Xn 786. A premiere mundiale, è u primu AMD chì supera Intel in u prucessu, hà rivoluzionatu u rendiment, l'architettura è u costu.

"Questu hè u chip di servitore X86 più forte di u mondu, nimu, avemu creatu più di 80 record mondiali! Risponderemu i normi di u centru numericu mudernu è continuemu à riscriverà e regule di u ghjocu in u campu di chips di server". Per a seconda generazione Long, in a cunferenza di stampa, u presidente è u CEO di AMD Su Zifeng ùn hà micca lamentatu a so elogia.

U chip di server X86 più forte nantu à a superficia

L'annu prima di a cunferenza, a seconda generazione di Xiaolong "Roma" hà digià passatu dui riscaldamenti, chì face vede l'attenzione è l'attinzioni di AMD.

Prima, in u Novembre di u scorsu "Summit Horizon", "Roma" hà fattu u so debut. Secunnu, in u Taipei Computer Show di maghju di questu annu, Roma hè statu introduttu in u terzu trimestre di questu annu. Si pò dì chì fora di u prezzu, certi parametri basi di Roma ùn sò micca suspensevuli. .

I vantaghji di processu, architettura è costu sò etichette significative per "Roma". AMD hà micca solu ottene u primu lanciu di u chip di servitore globale 7nm X86, ma ancu hà purtatu Intel per a prima volta in u prucessu.

U prucessu 7nm porta parechji vantaghji è ottene significative migliurà l'efficienza computaziunale, cumprese una densità di transistor 2x, una riduzione di u 50% di u cunsumu di energia (in a stessa prestazione), è un aumentu di 25% di rendiment (sottu u listessu cunsumu di energia). In u spaziu di chips di u servitore, a quantità di core, u rendiment è u cunsumu di energia seranu l'indicatori più impurtanti.

Su Zhifeng hà dettu chì "Roma" hè u chip u più putente in u chip di servitore X86 attuale, cù più di 80 prestazioni di record, chì pò riduce u costu tutale di a pruprietà (TCO) di 50% in diverse cariche di travagliu.

"Roma" hè basatu annantu à a nova architettura Zen 2. Sicondu l'informazioni publicate da AMD nantu à COMPUTEX, l'architettura Zen 2 per u cunsumadore pò uttene finu à u 15% di migliurà di prestazione IPC cumparatu cù l'architettura di generazione precedente. Inoltre, secondu a strada di AMD, u disignu di l'architettura Zen3 hè statu rializatu, è l'architettura di Zen4 hè in u disignu.

Comparatu à a prima generazione di chip di servitore AMD EPYC "Napuli", "Roma" pò furnisce 2 volte prestazione per slot, fino à 4 volte a prestazione di u performance di flottante. Sicondu AMD, ùn ci hè mai statu un significativu aumentu di a storia di i chips di servitore.

U CPU unicu "Roma" pò avè finu à 64 core fisici (128 core logichi). Ogni processatore hà ottu chips di CPU fabbricati in un prucessu di 7nm, cù ottu core fisichi integrati in ogni Die. U core 64 hè attualmente u più grande numeru di chips di servitore (l'ultimu chip d'Intel Xeon flagship 9282 hà solu 56 core).

Si capisce chì "Roma" aduttà u cuncepimentu rivoluzionariu di modulare "Chiplet". Mentre avemu un core dedicatu di computing Die, ci hè ancu un I / O Die dedicatu, chì usa una maturità di tecnulugia di prucessu 14nm è hè rispunsevule di cuntrollu di input è output. Hè capitu chì I / O Die utilizeghja u prucessu 14nm invece di 7nm per via di questu. Hè cuntene una grande quantità di circuiti analogichi, chì ùn sò micca evidenti è caru si usa u prucessu di 7nm. È u disignu core di tale modularità "8 + 1" rende ancu a crescita di a pila, u costu è u rendiment.

Rome EPYC hè ancu u primu CPU X86 di u servitore X86 per supportà a tecnulugia PCI-E 4.0, radduppiando u numeru di canali di larghezza di banda, per migliurà assai a prestazione di l'acceleratore, cù a nova carta di accelerazione Radeon Instinct MI60, chì soporta ancu PCI-E 4.0 tecnulugia, pò purtà un rendimentu senza precedente Accelerate. À u listessu tempu, sia a generazione esistente di "Napuli", o a seconda generazione di "Roma", e a prossima generazione di "Milano", EPYC (霄 龙) rimarcheranu cumpatibili à a piattaforma, l'utilizatori ponu aghjurnà senza fine.

Performance Performance Hammer Intel?

A seconda generazione di processori Xiaolong serie "7002", un totale di 19 mudelli, cumpresi 14 duali canali, cinque mudelli unici canali, di quale u modellu flagship bidirezionale hè Xiaolong 7742, 64 core 128 filu, 256 MB tri-livellu Cache, frequenza di riferimentu 2.25GHz, accelerazione finu à 3.4GHz, cunsumu di energia di design termicu predeterminatu 225W, finu à 240W, prezzu 6950 $.

Cum'è i solu dui attori principali in u chip server, AMD è Intel sò sempre esistenti.

À u vertice "Next Horizon" in Novembre di l'annu passatu, AMD hà dimustratu un paragone in tempu di renderà a stessa imagina di pixel cun un EPYC di 64 core di Roma è dui chips di alta qualità Platone Xeon 28-core Xeon Platinum 8180M. I risultati mostranu chì u "Roma" pigghia menu tempu è ottene un "passu unicu è doppia via" in u rendimentu.

À u Salone di l'Informatica Taipei 2019 in Maghju questu annu, AMD hà ancu paragunatu "Roma" cù u chip Intel serie Xeon 8280. In u test NAMD (Molecular Dynamics High Performance Computing Application), i risultati mostranu chì Intel 28 core Xeon U rendiment di u processatore 8280 hè 9,68 ns / day, mentre chì a performance di u processore "Roma" hè altu cum'è 19,60 ns / ghjornu. , chì hà radduppiatu u spettaculu di l'ex.

In a riunione di oghje, AMD hà ancu usatu a seconda generazione Xiaolong flagship 7742 e Intel Xeon flagship 8280 per mostrare a paragione di simulazione di dinamica moleculare. I risultati mostranu chì l'antica hà 1,6 volte di migliurà di rendiment.

Più direttamente, AMD "apprussimativamente" si trasferì direttamente da u paragone di prezzi, cumparatu cù l'Intel Xeon 7742 di 28 core, EPYC di seconda generazione di AMD sottu a premessa di doppia performance, u costu hè solu a mità di l'altra parte.

Ricustruisce e norme muderne di centru di dati

In a cunferenza di stampa, Su Zifeng hà dettu chì da u lanciamentu di u uriginale Snapdragon EPYC "Napuli" in 2017 à l'attuale seconda generazione "Roma", AMD aumenterà a memoria è l'interfaccia I / O iniettendu più core in u pruduttu. Altre manere, chì portanu à cambiamenti significativi in ​​u performance, a putenza più bassa è u costu, definiscenu standard per i centri di u mercatu di dati. A chip di Snapdragon di seconda generazione "Roma" hà da piglià quasi duie volte l'incrementu di u rendiment à i centri di dati muderni, riducendu i costi per a mità.

U processore AMD EPYC di seconda generazione hè pensatu per carichi di travagliu moderni di centru di dati è offre prestazioni di punta per una vasta gamma di carichi di travagliu di imprese, nuvola è computazione d'alta qualità (HPC). Per i centri di dati aziendali, u processore AMD EPYC di seconda generazione furnisce una mellura di u 83% di u rendiment di l'applicazione Java, finu à u 43% di u rendimentu SAP SD 2 Tier, è un record mundiale per a realizzazione d'analisi in tempo reale di Hadoop.

Per l'urdinazione muderna in nuvola è l'ambienti di travagliu virtualizatu, u processore AMD EPYC di seconda generazione furnisce un rendimentu di virtualizazione registratu in u mondu chì redefinisce l'ecunumia di u centru di dati.

Per l'informatica d'alta prestazione, u processore AMD EPYC di seconda generazione offre una combinazione imbattibile di prestazioni in punta di flottante di record, a memoria DRAM più elevata è larghezza di banda I / O in a so classe per carichi HPC ultra-forti; 2x dinamica di fluidu computational è finu à u 72% di u megliu rendimentu di l'analisi strutturali.

U ecosistema cuntinueghja a cresce. Google Twitter annuncia a implementazione

Dapoi u lanciu di l'architettura Zen di prima generazione di u Snapdragon "Napuli" in 2017, AMD ùn hà micca ammucciatu e so ambizioni in questu campu. A parte di a necessità di u rendiment di u produttu, hè ancu inseparabile da l'ecologia perfetta è di più. Supportu multi-cumpagnie.

Basatu nantu à a prima generazione di processori EPYC, u processore EPYC di seconda generazione hà sviluppatu ancu più u campu di AMD. Sicondu Su Zifeng, a custruzione ecologica ùn hè stata ritardata da l'adopruzione di novi prucessi tecnologichi, ma hè stata rinfurzata più.

Hè capitu chì l'ecosistema AMD EPYC hà più di 60 partenarii. Stu largu ecosistema di partenarii include furnituri di disignu originali cum'è Gigabyte è QCT, è venditori di hardware indipendenti (IHV) cum'è Broadcom, Micron è Xilinx. È avè uttenutu supportu da Microsoft è da parechji venditori di sistema operativi Linux. I sistemi operativi Linux cum'è Canonical, RedHat è SUSE si sò assuciati cun AMD per pruvà in modu estensivu è validà u processore AMD EPYC di seconda generazione in applicazioni di centru di dati. Questu hà aiutatu u processatore AMY EPYC di seconda generazione per avè più di 2x a piattaforma di sviluppu ch'è u processore EPYC di prima generazione.

In a cunferenza di l'oghje, una quantità di clienti è partenarii anu ghjuntu in scena cù AMD per discutiri di a nova implementazione di processore AMD EPYC.

Tra elle, Google hà annunziatu chì anu sviluppatu u processore AMD EPYC di seconda generazione in l'ambientu di centru di produzzione di l'infrastruttura interna, è sustenerà un novu urdinatore generale basatu nantu à u processore AMD EPYC di seconda generazione in Google Cloud Engine in a fini di u 2019 Twitter hà ancu annunziatu chì implementaranu un processore AMD EPYC di seconda generazione in l'infrastruttura di centru di dati più tardu questu annu, riducendu u costu tutale di a pruprietà (TCO) di 25%. Inoltre, include Microsoft, HPE, Lenovo, Dell è altri venditori.

U mercatu aspetta chì a serie EPYC sia efficace. In particulare dopu a seconda generazione di Xiaolong "Roma" hè listatu, AMD hè prevista per espansione più a so quota di mercatu in u campu di servitore. Sicondu i media Taiwanese Digitimes, AMD hè prevista di guadagnà u 10% di a quota di u mercatu di u chip di u servitore l'annu dopu.

Forrest Norrod, vicepresidentu anzianu è direttore generale di u centru di dati di AMD è a divisione di soluzioni incrustate, hà dettu in una entrevista cù Episodii in u Taipei Computer Show 2019 chì dopu u lanciu di Roma, u ritmu di crescita deve esse una curva assai ripida perchè parechji ordini vedenu. una dumanda assai forte in u mercatu.

Fighjendu avà, u sustegnu da una larga gamma di ecosistemi hè a chjave per u successu di a serie ECYC.