Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Hè sparitu 7 ordini di nanometri, i riti di l'Agostu di TSMC anu più di 100 miliardi

TSMC hà beneficiatu di u novu iPhone di Apple è di a nova fabbrica d'indicatori non Ping di Huawei, è a implementazione attiva in u mondu di a quinta generazione di infrastruttura di cumunicazioni mobili (5G), ordini di 7nm scuppiaru, i benefici pertinenti appariscenu in Agostu. L'industria hè ottimista, u redditu consolidatu d'Agostu di TSMC hè previstu à vultà à a marca NT $ 100 milioni (u listessu quì sottu), cullendu finu à un massimu di guasi 10 mesi, a crescita mensuale hè più di 10%, è u quartu di settembre è 4 è. vale a pena. ùn vecu l'ora di.

TSMC ùn hà mai fattu un cummentu nantu à un unicu ordine di i clienti è i dati finanziarii stimati di l'industria, enfatizendu chì i dati di ingressu cunsulidatu di l'Aostu seranu liberati nantu à Ming (10). Tuttavia, Liu Deyin, presidente di TSMC, hà dichjaratu publicamente chì a visibilità di ordini in a seconda mità di l'annu era cum'è prevista. U mutivu principalu hè chì a tecnulugia di processu di 7 nanometri dirige l'industria, è a capacità attuale hè tutta, sustendu u mumentu di crescente in a seconda mità. L'industria crede chì i fundamenti di TSMC sò forti è aspetta per diventà u cumandante principale di u mercatu.

A ripresa consolidata di TSMC in lugliu ùn hà micca riflettutu ancu l'effettu di a stagione di punta, una ligera calata di 1,3% da ghjugnu; i rivenuti consolidati di lugliu precedenti di 544,461 miliardi di yuan, una calata di circa 2% in paragunà à u listessu periodu di l'annu passatu, ma u diminuitu annuale hà cunvergutu largamente da i mesi precedenti. U percentualità di dui cifri hè ridutta à circa 2%. Siccomu l'ordini successivi sò spediti, l'industria hè ottimista chì a rata di crescita annuali cumulativa hè prevista per turnà pusitiva.

Sicondu l'analisi di l'industria, in a seconda mità sò stati mandati ordini di 7 nanometri cum'è u processore di prossima generazione d'Apple, u telefuninu HiSilicon è i chips di stazione di basa 5G, è ancu processori ultra-micro grafici, processori e-sport è chips di server. di l'annu. U tempu di durazione di u prucessu hè stimatu di circa 50 ghjorni. D’aostu, l’operazione si stà à dimustrà un forte impulso di a crescita.

TSMC stima chì l'ingressu cunsulidatu di stu trimestre righjunterà 9,1 miliardi à 9,2 miliardi di dollari americani, un incrementu di circa 18% in u trimestre, secondu u scambiu di 31 $ NT à 1 US $, equivalente à 282,1 miliardi NT à 285,2 miliardi, margenu grossu. , A rata di prufittu serà ancu megliu cà u secondu trimestre, chì stima chì i rivenuti cumunati in Agostu è Sittembre aumentanu significativamente.

TSMC hà dettu chì malgradu l'elevata incertezza di l'ecunumia è a guerra cummerciale USA-Cina, u ritmu di costruzione 5G globale hè più veloce è più anticipatu di l'aspettatu, è l'ingressu sta stagione in a stagione di spedizione di telefoni intelligenti, guidendu l'utilizazione di a capacità 7-nanometri di a cumpagnia. A tarifa hè tutta, è a dumanda di u cliente per u prucessu 5nm hè ancu più di l'aspettattivi. Hè decisu di fà l'aghjurnamentu di a spesa di capitale à più di 11 miliardi di dollari USA questu annu, ma a spesa vera serà annunziata à mità d'ottobre.

TSMC hà enfatizatu chì a cumpagnia hà un vantaghju tecnulugicu è chì vigilarà e operazioni di l'annu prossimu. In risposta à a dumanda di 5G l'annu prossimu, a cumpagnia continuarà à recrutà talenti è espansione fabbriche à grande scala, è a spesa di capitale continuarà a aumentà.