Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Perchè a Tecnulugia Changdian acquistà a pianta di test di Singapore chì ADI hè chjude?

Li clienti grossi sò sempre statu un principiu operativu di successu per i fabricanti di semiconductori. Un cliente grande pò spessu purtà volumi di vendite di decine o ancu centinaie di picculi clienti. Questu hè ancu un entusiasmu per i fabricanti naziunali è straneri per entra Apple, Huawei, Samsung è altri fornituri. U mutivu di a catena.

U listessu hè vera per a pianta di imballaggio è teste. I risorsi di i clienti sò i barreri core più impurtanti per i fabbricanti di imballaggi è di teste, perchè hè un prucessu longu per a fabbrica di imballaggi è di prova per sviluppà i clienti, ma una volta chì a certificazione hè passata è a produzione massiva inizia, i clienti saranu assai stabile è appiccicante, è Imballaggi è pruvatu serà raramente sustituitu in u futuru. pianta.

A Tecnulugia Changdian è l'ADI ghjunghjenu a cooperazione strategica

U 24 di Dicembre, Changdian Technology hà annunziatu chì a cumpagnia hà righjuntu una cooperazione strategica cù Analog Devices Inc. (chjamata "ADI"). A Tecnulugia Changdian acquistarà a pianta di testi di ADI in Singapore, è lanciarà una nova pianta in a nova pianta acquistata. Parechji servizii di test ADI. A pruprietà finale di a pianta sopra serà trasferita à Changdian Technology in Mai 2021.

Steve Lattari, anzianu vicepresidentu di operazioni globale è tecnulugia di ADI, hà dettu: "Stu accordu cù u nostru cumpagnu di packaging è teste à longu andà, Changdian Technology, permetterà l'ADI à prufittà in pienu l'anni di operazione è ingegneria di test chì avemu. accumulatu cum'è un cliente à a so Esperienza di a pianta di Singapore, "continuò Lattari." Sperguemu una transizione fluida è lascemu travaglià inseme per inizià una nova cullaburazione ".

Zheng Li, Chief Executive Officer di Changdian Technology, hà dettu: "ADI hè sempre statu un cliente à longu andà chì Changdian Technology dà una grande impurtanza. Questa opportunità ùn solu espanderà u nostru situ di test in Singapore, ma più importantemente, a firma di a Un accordu strategicu di cummerciale cù ADI Crearà più opportunità di cooperazione per e duie parte. "Zheng Li continuò à dì:" L'investimentu in novi prughjetti in a fabbrica di Singapore dimostra ancu chì cum'è una cumpagnia multinaziunale di fabbricazione di chip, Changdian Technology continuarà à rinfurzà constantemente a so prisenza glubale è furnisce i clienti internaziunali è lucali di a China furnisce prudutti di circuitu integratu di prima classe è servizii tecnichi avanzati ".

Ovviamente da a discussione trà i dui partiti, dopu l'acquisizione di a pianta di prova ADI in Singapore, Changdian Technology pigliarà più ordini da ADI. Stu mudellu di cummerciale hè dighjà statu pruvatu in u campu di l'imballaggi è di prova.

Subitu u 2015, Tongfu Microelectronics hà investitu circa 370 milioni di dollari americani per acquistà a pianta di Suzhou di l'AMD è a pianta Penang di Malasia, facendu cusì un AMD profondamente obligatoriu. Attualmente, u periodu di cooperazione trà Tongfu Microelectronics è AMD hè stata allargata da i trè anni precedenti à 5 anni, è ci sò prudutti di chip 7nm per ella. Dapoi, circa a mità di i rivenuti di Tongfu Microelectronics sò ghjunti da AMD, è i profitti sò ancu ghjunti da AMD.

Inoltre, Hi-Ti Semiconductor hè una cumpagnia di imballaggio è teste à semiconduttore cunfigurata in cunnessione da l'Industria Tai Chi è SK Hynix di Corea di u Sud. Per quessa, Hi-Ti Semiconductor face principalmente servizii post-prucessu per i prudutti Hynix DRAM. Attualmente, a cooperazione trà e duie parti ha superatu i dece anni, è SK Hynix hà cuntribuitu più di 20% di i ritiri di Taiji Industrial.

Attualmente, Changdian Technology hà sei fabbriche in Cina, Singapore è Corea di u Sud. A so fabbrica di Singapore hè stata creata in u 1994 è hè unu di i primi fornitori di servizii di fabricazione di imballaggi è teste (OSAT) in Singapore. I servizii di teste di a fabbrica di Singapore di Changdian Technology includenu teste di wafer, teste di produzzione d'imballazione, teste di livellu di strisce, bufali di wafer è tutte e teste di produttu à livellu di wafer.

In l'ultimi anni, per evità a tariffa, migliurà a forza tecnica è ottene risorse di i clienti, i fabricanti domestici cume a Microelectronica Tongfu, a Tecnologia Huatian, e a Tecnulugia Changdian anu successivamente acquistatu imballaggi e piante di test in Malasia e Singapore. L'acquisizione di a pianta di testi di ADI in Singapore duverebbe ancu esse cunsiderata in questu sensu.

Tuttavia, quale hè esattamente a forza tecnica di a pianta di testi di ADI in Singapore? Chì ghjè u valore di output? Quanti ordini chì questu acquisto pò purtà à a Tecnulugia Changdian vale a pena pensà.

ADI hà digià annunziatu a pianta per esse chjusa

L'autore hà amparatu da diverse fonti chì a pianta di testi di ADI in Singapore hè stata acquistata da Linear in 2017 è hà fattu 90% di u travagliu di teste di Linear. Linear hà dui piante di prova in Singapore. Una hè stata stabilita in u 1989 è a seconda hè stata aperta in 2016.

Sicondu u rapportu finanziariu ADI divulgatu in Nuvembre 2019, ADI hà un totale di 384,000 piedi quadrati di teste di wafer è imballaggio, magazzinu è distribuzione, ingegneria, vendite è uffici amministrativi in ​​Singapore.


Hè da nutà chì e lucazioni di terri aduprate per a facilità scaderanu da u 2021 à u 2022, cù l'opzione di estenderà ogni affittu per altri 30 anni.

À u stessu tempu, ADI hà osservatu in u rapportu finanziariu chì l'assi patrimoniali netti di a pianta è l'equipaggiu di Singapore eranu 88,385 milioni di dollari americani (circa 618 milioni di yuan).


Sicondu i raporti, l'ingressu fiscale 2017 di l'ADI era di 5.246 miliardi USD (circa 36.704 miliardi di yuan), di u quale u fattu di Linear era di 913 milioni di dollari (circa 6.39 miliardi di yuan), chì rappresentanu u 17% di i ritiri totali di l'ADI. (Dapoi u 2018, ADI ùn hà micca divulgatu u redditu di Linear separatamente. Puderaghju solu paragunà l'ingressu di e duie parti in 2017.)


Per quessa, se ùn hè micca un premium, a Tecnulugia Changdian pò spende 618 milioni di yuan per acquistà a pianta, è l'affittu di a terra scade basicamente quandu a pruprietà hè trasferita, è u affittu deve esse allargatu da ellu stessu. È cuntinueghja à realizà a prova di Linear, ancu s'ellu hè abbastanza d'aiutu per l'impresa di a Tecnulugia Changdian, ma u voluminu di l'attività ùn serà micca troppu grande.

Inoltre, ADI hà decisu di chjudera a pianta di test di Singapore dapoi u fiscale 2018, è preparatu per questu, hà cuminciatu à furnisce l'inventariu di canali è à aumentà l'inventariu di a cumpagnia.

ADI hà scrittu in u so raportu finanziariu chì a cumpagnia hà decisu di cunghjuntà alcune di i wafer è teste l'imprese in l'acquisizione in FY2018, è hà dichjaratu chì cum'è una parte di l'acquisizione di Linear, in i prossimi à trè anni, pensemu di chjude a California locu Facilità di fabbricazione Hillview Wafer in Milpitas, State and Facility Facility in Singapore. Intendemu di trasfirià a produzzione di wafer Hillview à e nostre altre strutture interne è funderie esterne. In più di i nostri assemblee externalizati è di i partenarii di teste, avemu ancu previstu di trasfiriri l'operazioni di teste attualmente manipulate à a nostra pianta di Singapore à e nostre strutture in Penang, Malasia è Filippine.

ADI hà ancu cunsideratu chì a cumpagnia hà ancu preparatu una tarifa speciale, cumpresi i benefici di severance è frange, basati nantu à i piani di benefici attuali di a cumpagnia o esigenze statutuali in l'esteru, è un benefiziu di terminazione di una sola volta per circa 1.100 di fabricazioni, ingegneria, è impiegati SMG & A.

Dunque, questa acquistazione hè benefica da ADI. ADI hà inizialmente previstu di chjude direttamente a fabbrica di Singapore. Attualmente face a scadenza di l'affittu di a tarra è ci vole à spende assai di soldi per cacciate l'impiegati. Sì hè acquistatu da Changdian Technology, ADI pò riduce e so spese è ottene un costi d'Acquisizione.

Hè vale a nutà chì u rapportu finanziariu sopra hè statu divulgatu da ADI in u raportu annuale u 26 di nuvembre scorsu. Un mese fà, ADI hà ancu pianificatu di trasfirià l'attività di teste amministrata da a fabbrica di Singapore à e so fabbriche in Penang, Malasia è Filippine. Tuttavia, Changdian Technology ùn hà micca divulgatu u cuntenutu specificu di l'accordu di cooperazione strategica. Dunque, l'ambitu di a cooperazione trà e duie parte ùn hè micca sicuru se l'attività di teste di Linear sarà pigliata da Changdian Technology, o se a risposta à a dumanda di l'attività di più ADI hè scunnisciuta.