Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Sottu à l'epidemia, l'industria di u pannellu guadagnà opportunità o caderà in un invernu friddu?

In u 2019, tutta a industria di u pannellu hè in una situazione di "decadenza sustanziale di spedizioni è di" citazioni interminabile ", ma ciò chì ùn hè micca espertu hè chì un disastru in quist'annu hà fattu chì sta situazione cambiassi subitu. Cù a nova corona di Wuhan U focu di a pneumonia hà affaccatu à a Cina è ancu à l'industria straniera in successione, è l'industria di u pannellu ùn si pò mantene.

Avà, chì passa cù questi fabricatori di pannelli?

BOE: Produzione nurmale in i linii di pruduzzione in tuttu u paese, è avà ùn hà micca assai impattu

Hè capitu chì a linea di generazione 10,5 di BOE Wuhan hè a nova linea di produzione di a cumpagnia. Ancu se u prugressu generale hè statu ritardatu, ùn hà micca assai impattu nantu à a situazione operativa generale. À u listessu tempu, a pruduzzione è l'operazione di l'altre fabbriche lucali di a cumpagnia sò normali.

U staffu di u BOE hà puntualizatu, "A linea di Wuhan hè una nova linea di produzzione. Ora ùn ci hè assai pruduzzione, è hè sempre in fase di aumentà a capacità di produzzione. Se ci hè un cuntinuu di epidemie in u futuru, u prugressu di l'escalada pò. esse ligeramente più lento. Dittu chì ùn ci era micca assai impattu ".


In più, a persona pertinente incaricata di Chongqing BOE hà dettu ancu chì durante u Festival di Primavera, BOE hà ancu travagliatu l'ora straordinaria, è hà continuatu cù e attività di produzzione è operazione.

À u stessu tempu, BOE hà dichjaratu recentemente chì a cumpagnia, cum'è un prugettu industriale maiò in diverse città, hà mantinutu una cumunicazione piena è stretta cù i guverni lucali. U guvernu lucale hà datu un grande sustegnu à a cumpagnia in diversi aspetti cum'è u trasportu, è a situazione epidemica attuale di ogni operazione di linea di produzione hè limitata.

In u tema di l'inventariu di materie prima, BOE hà dettu chì a sucità è i fornituri upstream anu certu riserve per risponde à i bisogni di a pruduzzione attuale. Inoltre, a cumpagnia hà stabilitu un sistema di fornitore diversificatu per parechji anni, è l'impattu di l'epidemii lucali nantu à a sicurezza di a catena di fornimentu hè statu limitatu.

Visionox: L'epidemie ùn hà micca avè un impattu maiò in a produzzione è l'operazione di a cumpagnia

In l'annunziu publicatu u 4 Februariu, Visionox hà dichjaratu chì l'industria di a cumpagnia hè a industria di pannelli di visualizazione, u prucessu di pruduzzione hè unicu, è a linea di produzzione deve operare continuamente in tuttu l'annu. Durante u Festival di Primavera, a linea di produzzione di a cumpagnia hà continuatu à produzzione in modu ordinatu in cunfurmità cù u pianu di produzzione, è hà notificatu à i dipartimenti di u guvernu pertinenti di u prugressu di a produzzione è di e misure di cuntrollu di risposta per a situazione epidemica in tempu. Attualmente l'inventariu di materie prima di e linee di produzzione di a sucità pò risponde à i bisogni attuali di produzzione.


In listessu tempu, in risposta à l'insuperimentu temporaniu di materie prime chì pò accade in u futuru affettatu di l'epidemie, a cumpagnia assicura ancu u suministru di materie prime è l'operazioni di linea di produzzione, coordinendu attivamente i fornituri è i canali logistichi è aghjustendu strategie di produzzione. . L'epidemie ùn pruvucarà micca a pruduzzione è l'operazione di a cumpagnia Grande influenza.

Shentianma: L'inventariu di i materiali pò risponde à i bisogni attuali di a produzzione, è l'impattu sussegwentu ùn pò micca esse determinatu per u momentu

Shenzhen Tianma hà annunziatu u 4 chì secondu e caratteristiche di l'industria è a dumanda di u mercatu, a linea di produzzione di a cumpagnia mantinutu una produzione è operazione cuntinua durante u Festival di primavera.

Per d 'altra banda, a cumpagnia hà assicuratu chì a basa di produzzione di Wuhan Tianma Microelectronics Co., Ltd., una filiale di Wuhan Tianma Microelectronics Co., Ltd., rappresenta circa 20% di a capacità di produzione totale. A cortu andà, a logistica, u ritornu di l'impiegati, è u fornimentu di alcune materie prime sò affruntate certe pressioni.

In listessu tempu, in risposta à l'emissione di materiale d'inventariu, Chi Yunfeng, u rispunsevule di u Shenzhen Tianma Operation Center, hà dettu chì da a situazione attuale, l'inventariu materiale di a società pò risponde à i bisogni di produzione attuali è certi. A cumpagnia hà ancu coordinatu attivamente i canali logistichi cù i fornitori Negociate, dumandà u supportu da l'autorità pertinenti, etc., è s'impegna à assicurà chì e materie prime di seguitu entranu in u mercatu à dumanda. A cumpagnia dà una grande attenzione à i cambiamenti in a situazione epidemica, è mantene una cumunicazione fluida cù i partenarii in a catena di fornimentu upstream, è aghjustà puntualmente è risponde à a catena di furnimentu.

Chi Yunfeng enfatizò chì l'epidemie hè stata nazione, è chì e catene industriali upstream è downstream eranu affettate in un certu puntu. E linee di produzzione di a sucetà cuntinuavanu à pruduce è operanu durante u Festival di Primavera. Attraversu l'assignazione di a capacità di produzzione di diverse linee basiche immubiliarii, u fornimentu di spedizioni di moduli pò risponde à i bisogni esistenti di i clienti.

Vale à dì chì, cum'è u principale fornitore di schermi di visualizazione per i diversi prudutti medichi, dapoi u scoppiu di l'epidemie, i clienti pertinenti di Shenzhen Tianma anu aumentatu a domanda è anu bisogni urgenti per alcuni prudutti. In questu riguardu, Shenzhen Tianma hà dettu chì da l'accettazione attuale di l'ordine, l'ordine di i clienti sò abbastanza, è chì ùn anu micca ricevutu alcune rettifiche per tagliate ordini o riduzioni. Attualmente a situazione epidemica hè sempre in prucessu di sviluppu è di cambiamentu. L'impattu sussegwenti nantu à l'industria ùn pò micca esse determinatu per u mumentu. I fatturi chì determinanu se i cambiamenti upstream o downstream sò più grande, è valutazioni specifiche anu bisognu di fà secondu e mudificazioni attuali chì seguitanu.

TCL Huaxing: Affettatu di l'epidemie, certi materiali di produzzione pò avè ritorni di cortu andà

U 2u ghjornu, TCL Group hà publicatu un annunziu nantu à a risposta di a cumpagnia à u novu focu di coronavirus in 2019.

In l'annunziu, TCL hà dichjaratu chì e fabbricazioni t3 è T4 di Huaxing chì producenu prudutti chjuchi è mediani si trovanu in Wuhan. Durante a Festa di Primavera, a produzzione è l'operazione sò stati previsti, è i canali di spedizione attuali per i prudutti finiti sò normale.

Attualmente, l'inventariu di materiale di a cumpagnia pò risponde à i bisogni attuali di pruduzzione, ma à causa di a situazione epidemica, u fornimentu di alcuni materiali di produzzione pò avè un ritardu à cortu duvutu à fattori cum'è ritardu di ripresa di travagliu da i fornitori è una logistica pobra. A cumpagnia hà attivamente coordinatu canali logistichi è negoziatu garanzie cù i fornituri strategici. Modu di avanzà i materiali in u mercatu in bisognu. A cumpagnia aghjustà e so strategie di produzzione è di operazione in tempu puntuale secondu a situazione epidemica è i cambiamenti di u mercatu.

Sharp: L'impattu si spende, cunsiderà a produzzione mossa fora di Cina

Sharp, unu di i fornitori di a pantalla di l'iPhone, hà dettu recentemente chì avissi da cunsiderà a muvimentu di pruduzzione fora di a China se l'impattu si spiega.

U vicepresidente di Sharp, Masaki Nomura, hà dettu in u rapportu finanziariu u 4 chì si l'effettu di l'epidemie di pneumonia in Wuhan hè allargatu, hà da cunsiderà a mudificazione di a produzzione da a China in altre regioni.

A nutizie di u mercatu hà dichjaratu chì Sharp pensa à custruisce a più grande fabbrica di pannelli LCD in Guangdong. L'investimentu tutale hè spertu di ghjunghje à 1 trilione di yen. U prugettu vole aspittà a custruzzione in u 2020. Avà pare chì questu hè piena di scunnisciuti.

Innolux: A Planta Continentale Ùn hà Iniziatu, ùn pò micca fà previsioni

Hè capitu chì Innolux Taiwan fabbrica di pannelli in Cina hà stallatu fabbrici in Nanjing è Ningbo, ma ùn sò micca ancu cuminciatu.

Innolux Nanjing hè una fabbrica di moduli posteriori per pannelli picculi è mediani, mentre Ningbo hè una fabbrica di moduli per IT è prudutti di pannelli automobilistichi. Cù l'intensificazione di a nova epidemia di virus di a corona, Nanjing è Ningbo anu implementatu una gestione chiusa basata in a cumunità. Innolux hà osservatu chì dapoi chì e duie fabbriche coopereghjanu cù a pulitica di resuczione di a festa di a Primavera di a Terra principale, ùn anu ancu iniziatu a custruzione, è cusì hè impussibule di fà previsioni di l'impattu. .

AUO: Se a situazione epidemica ùn hè micca cuntrullata à cortu andà, averà un impattu più grande nantu à u rendimentu sussegwenti

Recentemente, AUO, un altru fabricatore di pannelli in Taiwan, hà dettu chì ancu chì a fabbrica AUO in Cina continentale ùn hè micca stata chjusa durante u Festival di Primavera è ci hè sempre un inventariu per risponde à i bisogni di u mercatu, hè sempre affruntatu da i fornituri, i clienti chì ùn anu micca ripigliu u travagliu, è i guverni lucali in tuttu u paese. Trè sfide impurtanti cumpresi un cuntrollu strettu.

Peng Shuanglang, presidente è CEO di AUO, hà assicuratu à a 6a cunferenza di stampa francese chì AUO hà basi di produzzione in Suzhou, Kunshan è Xiamen. Mantene a produzzione durante u Festival di Primavera è ùn ci hè micca spertu, per quessa ùn ci hè micca prublema di ripigliu di u travagliu. Tuttavia, u ritardu in a ripresa di u travagliu da i fornitori è i clienti, assuciatu à l'impattu di u trasportu, avarà un impattu nantu à materie prime, prudutti finiti, produzzione è spedizione, è vendite. Sè a situazione epidemica ùn hè micca cuntrullata in a curta durata, i materiali è e cundizioni di trasportu seranu irregulari, è seranu attaccati. A croscia hà avè un grande impattu.

Si pò dì chì a situazione epidemica improvata hà continuatu à sparghje, è e fabbriche è e linee di produzzione in i zoni affettate eranu più o menu affettate. In u cortu termini, aiutarà à i fabricatori di pannelli di distruggerà è di facilità a situazione di l'overupply in u mercatu. In listessu tempu, hè ancu un bonu fenomenu per i venditori di pannelli per piantà di cascà è ricuperà i prezzi di i pannelli; in ogni modu, se l'epidemie ùn hè micca cuntrullata in modu efficace à cortu termini, l'operazioni di pruduzzione sò previste per esse affettate per un bellu pezzu, è a catena di fornimentu pò ancu affruntà una carenza, chì inevitabilmente accelerà. L'industria hè pisata, è a industria di i pannelli hè probabilmente entrata in u prossimu "invernu freddu". Hè per quessa, avemu da risponde attivamente à a prevenzione è à u cuntrollu di l'epidemie è à minimizzà i danni prima di pudemu risolve a necessità immediata.