Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Fondo ultra-grande + pixel altu, Omnivision lancia un sensoru flagship OV48C

Omnivision hà liberatu OV48C à CES, chì hè un sensoru d'imagine 48-megapixel cù una grande dimensione di u pixel 1,2 microni. Hè dichjaratu ufficialmente di furnisce una prestazione di fotografia alta risoluzione è eccellente per fotocamere smartphone intelligenti.

A dimensione di u sensoru di l'OV48C hè di 1 / 1,3 inch, a dimensione di u pixel hè di 1,2 μm, è i pixel effettivi sò 48 milioni. À u listessu tempu, hè ancu dichjaratu chì hè u primu pruduttu cù HDR di livellu core, un rapportu di signalazione à u sonu più chjucu è menu fantasme di sport. U sensoru OV48C vene cun un filtru di culore di 4 unità, supporta l'uscita di Bayer di 48 megapixel, supporta l'integrazione in quattru pixel (equivalente à 12 milioni di pixel, 2,4 μm), supporta a ripresa video 4K / 8K è a rallentazione 360fps.

Arun Jayaseelan, Marketing Manager, Omnivision, hà dettu: "A cumminazione di alta risoluzione, grande dimensione di pixel, è alta gamma dinamica hè critica per e caratteristiche cum'è u moddu di notte di càmera di telefunini mobili. OV48C hè l'unica in l'industria chì offre. risoluzione alta 48MP, 1.2 U sensoru di stampa mobile di punta cù micro-pixel, HDR à alta velocità è chip offre un raportu signal-to-noise superiore, un rendimentu eccellente à bassa luce è un video 4K di alta qualità. "

Solu guardendu i paràmetri, OV48C hè senza dubbitu u più forte CMOS di 48 megapixel attualmente. L'attualità vera hè più degne di aspittà dinò di i prudutti di 64-megapixel. Hè informatu chì i fabricatori anu stallatu è pruvatu. Speremu è vede.