Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Ci hè una grave mancanza di semiconduttori, l'industria automobilistica tedesca cerca aiutu da u guvernu

Sicondu i raporti FT, i constructori automobilisti tedeschi anu dumandatu aiutu da u guvernu per alleviare a grave carenza di semiconduttori. Una mancanza di semiconduttori puderia paralizà a produzzione tedesca.

À a fine di l'annu scorsu, a dumanda glubale di l'automobile si hè ripresa al di là, purtendu à una crescita improvvisa di a dumanda di patatine chjave, è i pruduttori di semiconduttori ùn anu pussutu suddisfà l'industria automobilistica di fronte à una forte dumanda di elettronica di cunsumu.

L'industria automobilistica tedesca spera chì l'intervenzione di u guvernu possa aiutà i fornitori di auto à aumentà a so priorità in a catena di fornitura di chip, in particulare in Asia. Tuttavia, l'iniziatori di l'industria anu dettu chì a priorità attuale di i pruduttori di l'automobile ùn hè micca alta, è i giganti tecnulugichi cum'è Samsung è Huawei occupanu una pusizione di priorità. Volkswagen, u più grande fabricatore di automobili di u mondu, hè statu ubligatu à lascià decine di millaie di salariati piglià vacanze. Volkswagen hà dettu di riduce a pruduzzione di almenu 100.000 veiculi in i primi mesi di questu annu. Daimler hà ancu avutu à taglià a pruduzzione, è Ford avia chjosu a so fabbrica in Saar Louis finu à a mità di ferraghju.

A lobby tedesca di l'automobile VDA hà dettu in una dichjarazione chì u mondu migliora vigorosamente l'offerta di semiconduttori in l'industria automobilistica, è chì l'organizazione hè in cuntattu cù u guvernu tedescu.

A mossa di u VDA hè stata dopu chì i so omologhi americani anu cercatu l'assistenza da l'amministrazione Biden. D'altra parte, l'Associazione Giappunese di Produttori d'Automobile hà discuttu ancu cù ufficiali di u guvernu. U Ministeriu di u Cummerciu tedescu hà dichjaratu chì seguita u furmatu assai da vicinu è mantene in cuntattu cù e cumpagnie chì sò più affettate. À mediu termine, hè assai impurtante è criticu per espansione a capacità di produzzione di semiconduttori in Germania è in Europa. U Ministeriu di u Cummerciu tedescu finanzeghja 18 cumpagnie per custruisce fabbriche di chip in Germania.

L'analisti anu dettu chì u collu di bottiglia di a fornitura di semiconduttori pò durà parechje settimane, è ci vulerà da 3 à 6 mesi per aumentà a produzzione. D'appressu à un raportu di Frank Beer, analista d'investimenti in LBBW Bank, a pruduzzione d'auto glubale serà ridutta sin'à 2,2 milioni di veiculi quist'annu.

E persone familiarizate cù l'affare anu rivelatu chì, se ùn era micca per a scarsità di l'offerta di semiconduttori, Volkswagen avaria assuntu più impiegati per risponde à a dumanda, ma Volkswagen hà dettu ch'ellu prevede di rimpiazzà a perdita di produzione in a seconda metà di l'annu.