Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

A cota di u mercatu in cuntinente hè in crescita, è a fabbrica di memoria ESMT hè stimata crescenu in cunfrontu cù a tendenza in tuttu l'annu.

A fabbrica di design di memoria IC ESMT hà realizatu un raportu finanziariu u 25, aspettendu a prospettiva di u mercatu, a cumpagnia crede chì, sebbene l'incertezza ambientale rimane in u quartu trimestre, ma a dumanda è a dumanda di memoria principale hè stabile, l'ordini di parlanti intelligenti stanu in crescita, u quartu trimestre hè destinatu à esse flat Hè a terza stagione cù un record record; s'aspetta chì cresce da più di 1% annu annantu, chì hè megliu da u decadimentu di u 30-40% in l'industria generale.

U presidente Chen Xinghai hà dettu chì sottu a influenza di a guerra cummerciale Sino-USA, a parte dinamica di memoria di accessu aleatoriu (DRAM) di a cumpagnia, i più grandi cuncurrenti sò fabbriche taiwanesi, cum'è Yuchuang, Winbond, etc., i rivali di i Stati Uniti sò pochi, cusì turnu U benefiziu unicu ùn hè micca grande. Amplificatore di Classe D, l'avversariu principale hè Texas Instruments, sta parte di noi hà ricevutu u trasferimentu, a cumpagnia hè ancu assai ottimista in quantu à a futura crescita di i prudutti ligati à l'audio.

Gli esperti di l'industria sò ottimisti riguardanti ESMT DRAM, memoria dinamica sincronica di accessu aleatoriu (SDRAM) è prodotti d'amplificatori audio, chì sò successivamente entrati in a catena di fornitura di parlanti intelligenti cum'è Baidu, Xiaomi è Jingdong. A cota di mercatu in cuntinente hè di circa 70%, è a custa di spedizione è cota di mercatu. A tarifa cuntinueghja a cresce in u benefiziu di l'abbellimentu, è a ritirata hè prevista di mantene i normi high-end.

In risposta à l'emmagazzinamentu di rivenuti relativamente altu, Chen Xinghai hà lamentatu chì a situazione di u mercatu di memoria hè stata assai cattiva da più di un annu. Avà ognunu cuntinueghja à vede novi applicazioni è ripigliate un pocu cunfidenza. À mezu à elli, u crescita di volumu DRAM più anticipata per i telefuni mobili 5G l'annu dopu pò esse creatu novu. Una onda di tempi boni, a cumpagnia ora aspetta cunservativamente i telefoni mobili 5G diventerà populari l'annu prossimu.

Chen Xinghai hà aghjuntu chì NOR hè ancu unu di i zoni di crescita più altu guidati da u veru headset Bluetooth wireless (TWS). Ellu hà dichjaratu chì in fattu, i prudutti ESMT sò largamente distribuiti, sempre chì i clienti anu a dumanda di furnisce i prudutti currispondenti, "simu pronti".

A parti vittura, ESMT principale applicazioni video è audio, u direttore generale Zhang Mingjian hà dettu chì a cumpagnia hè principalmente giapponese, clienti fissi, di quali, i clienti giapponesi sò specificazioni più strette, u sistema di terra hè relativamente irregulare, chì afecta ancu i profitti, cusì a cumpagnia hè ottimista U mutivu principale di sta crescita di prufittu hè chì u costu previstu hè più bassu, micca di l'aumentu di u prezzu. Ammette chì "stu mercatu hè veramente difficile".

L'ESMT hà beneficiatu d'ordini in u terzu trimestre, i rivenuti anu righjuntu circa 3,245 miliardi di dollari taiwanesi (a stessa unità), un incrementu trimestrale di 6,85%, un incrementu annuale di 3,13%, un altu record; Rendimentu grossu di 12,86%, riduzione trimestrale di 0,14 punti percentuale, riduzione annuale di 5,57 Percentuali, u profitu nettu attribuitu à i pruprietari di a matrice era di 83.329 milioni di yuan, una diminuzione di 22,9% in u trimestre, una diminuzione annuale di 60,42. %, è un surplus di 0,3 yuan per parte.

In quantu à u cumunu di rivinuti, DRAM hà cunsideratu 55%, NOR hà cunsideratu u 10%, NAND hà cunsideratu u 12%, MCP hà cunsideratu u 13% è l'audio ligatu à u 10%. In termini di applicazioni, Netcom hà cuntu 30%, u cunsumu cunta per 17%, monitori è telefoni mobili contanu un 14%, i veiculi per 10%, set-top box per 7%, è unità di solidi di 5%.