Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

L'ultima piattaforma mobile di punta Qualcomm Snapdragon 888 5G supporta a nova serie Samsung Galaxy S21

U 14 di ghjennaghju 2021, Qualcomm Technologies hà annunziatu chì l'ultima piattaforma mobile di punta Qualcomm Snapdragon ™ 888 5G sustene u novu smartphone più avanzatu di Samsung Samsung Galaxy S21 serie, cumprese alcune versioni regiunali di S21, S21 + è S21 Ultra. Snapdragon 888 integra innovazioni tecnologiche mobili di punta in l'industria cum'è 5G, AI, ghjochi è imaging, è hà per scopu di custruisce terminali mobili di punta in camerette prufessiunali, assistenti persunali intelligenti è terminali di ghjocu di punta.

Alex Katouzian, Senior Vice President è General Manager of Mobile, Computing and Infrastructure Business di Qualcomm Technologies, hà dettu: "Semu assai cuntenti di cuntinuà a nostra cooperazione strategica à longu andà cun Samsung Electronics per purtà una seria di l'ultimi innovativi mobili L'esperienza hè purtata à i cunsumatori. Alcune versioni regiunali di a nova serie Samsung Galaxy S21, supportate da a piattaforma mobile di punta di Snapdragon 888, stimuleranu ancu e infinite possibilità di sperienza mobile. "

KJ Kim, vicepresidente esecutivu è capu di u dipartimentu di ricerca è sviluppu di telefuninu mobile di a divisione di cumunicazione mobile di Samsung Electronics, hà dettu: "Samsung s'hè impegnata à purtà à i cunsumatori l'esperienza mobile più innovativa. U novu Galaxy S21 hè dotatu di a piattaforma mobile di punta di Snapdragon 888 5G. Alcune versioni regiunali continueranu à mette in opera sta visione. A nova serie Samsung Galaxy S21 pò supportà a cunnessione 5G più avanzata, l'AI di u terminal è e funzioni di imaging d'avanguardia. "

A serie Samsung Galaxy S21 sfrutta pienu i principali miglioramenti architettonici di Snapdragon 888. Snapdragon 888 utilizza l'ultima tecnulugia di processu 5nm è integra CPU Qualcomm Kryo ™ 680 basatu annantu à Arm Cortex-X1. U rendimentu generale di a CPU hè aumentatu finu à 25% paragunatu cù a piattaforma di generazione precedente, è supporta una frequenza finu à 2.84GHz. A GPU Qualcomm Adreno ™ 660 hà ottenutu u miglioramentu di prestazione u più significativu finu à avà, cù una velocità di rendering grafica finu à u 35% superiore à a piattaforma di generazione precedente. U mutore generale Qualcomm AI di sesta generazione novu cuncipitu include u novu processore Qualcomm Hexagon ™ 780, chì combina AI cù imaghjini prufessiunali, ghjochi di primu livello, cunnessioni estremamente veloci è più funzioni per abilità l'esperienza mobile di primu livello. Snapdragon 888 pò furnisce prestazioni AI leader di l'industria, e prestazioni per watt sò 3 volte più alti di a piattaforma di generazione precedente, è supportanu 26 trilioni di operazioni per secondu (26 TOPS) putenza di computazione putente.

U modem Snapdragon X60 5G è u sistema di frequenza radio integratu da Snapdragon 888 hè a soluzione di modem à antenna di terza generazione di Qualcomm. Supporta l'aggregazione di u traspurtore Sub-6 GHz è l'onda millimetrica, è pò furnisce a velocità di a rete commerciale 5G più rapida di u mondu finu à 7,5 Gbps. Sustenendu guasi tutte e rete principali di u mondu, u modem Snapdragon X60 5G è u sistema di frequenza radio supportanu dinò una eccellente copertura di rete, cumprendu l'usu di a tecnulugia di spartimentu dinamicu di spettru (DSS) per uttene una copertura di rete 5G in tuttu u paese.

A serie Samsung Galaxy S21 face un pienu usu di u novu Qualcomm Spectra ™ 580 nantu à u Snapdragon 888. I trè ISP supportati da questu ponu processà 2,7 miliardi di pixel per secondu è uttene un tiru simultaneu cù trè camere. Snapdragon 888 supporta ancu a catturazione di immagini ad alta risoluzione in movimentu ultra-alta velocità à 120fps, ripresa video 4K HDR è ripresa fotografica in furmatu HEIF.

A serie Samsung Galaxy S21 utilizza ancu u secondu sensore Qualcomm 3D Sonic di generazione, u sensore di impronte digitali sottu u schermu cù a più grande area di ricunniscenza in u smartphone attuale.A dimensione di u sensore hè 8x8mm, chì hè destinatu à supportà u terminale per raccoglie immagini di impronte digitali cù una zona più grande di a soluzione di generazione precedente, migliorendu cusì l'esperienza di l'utente.Rispuntendu à a generazione precedente, a velocità di u sensore ultrasonicu di a serie Samsung Galaxy S21 hè aumentata di 30%, è a zona di ricunniscenza hè 1,7 volte quella di a generazione precedente.Differente da altre soluzioni di autenticazione d'identità, u sensore Sonic 3D di Qualcomm utilizza tecnulugia basata acustica per uttene e caratteristiche uniche di impronte digitali di ogni utilizatore.