Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

E spese di capitale di TSMC sò cresciute di più di 45%. U 2021 pò superà a prosperità di Zhang Zhongmou?

A prima riunione ghjuridica di TSMC in u 2021 hà da scumudà u mondu. U presidente Wei Zhejia hà annunziatu chì e spese di capitale di questu annu seranu trà 25 miliardi è 28 miliardi di dollari, un aumentu di 45% à 62% annantu à l'annu passatu, è assai più altu di i 21 miliardi previsti inizialmente da l'investimenti stranieri. In ghjiru à u dollaru.

I ghjuridichi scunvurgiuti si sò sempre fatti dumande nantu à e spese di capitale, "Serà per via di a sternalizazione di Intel?" "Hè da l'energia cinetica di i telefoni smartphone o HPC (Computazione High-Performance)?" "Questu include u costu di custruisce fabbriche in i Stati Uniti?"

Oghje, "TSMC entre in un altru intervallu à alta crescita". Wei Zhejia hè fiduciosu, enfatizendu chì 5G è l'informatica ad alte prestazioni (HPC) anu fattu forte a dumanda di prucessi avanzati di TSMC, è HPC porterà una crescita sempre più impurtante è à longu andà à TSMC. A forza motrice di TSMC hè u più grande contributore à una forte crescita di i rivenuti. Hè stimatu chì da questu annu à u 2025, u ritimu di crescita compostu annuale di TSMC righjunghji 10-15%.

Inoltre, u 80% di i 20 miliardi di dollari americani serà adupratu per prucessi di fabricazione avanzati cum'è 3nm, 5nm è 7nm.

"Un suspiru di sollievu", hà dettu un analista stranieru dopu a riunione di Fasuo.

Perchè hà prumessu in un recente rapportu di ricerca chì TSMC ripiglierà l'ordine di grande processatore Intel in dui anni è aumenterà significativamente u prezzu di mira di TSMC.

Ma u 14, Intel hà annunziatu di colpu chì avia numinatu u CEO di VMware Pat Gelsinger (Pat Gelsinger) cum'è novu CEO, rimpiazzendu l'attuale CEO Bob Swan, chì sustene fermamente l'outsourcing di a fabricazione. Di conseguenza, u prezzu di l'azzioni di Intel hà aumentatu più di 10%.

L'analista hè statu scandalizatu quand'ellu hà vistu a nutizia: "Lancià un colpu! Hè finita!" Ellu è certi attori di l'industria eranu preoccupati per a prima volta. Pò esse chì e forze cunservative interne di Intel cumbinate cù u cunsigliu di amministrazione per contrattaccà, sperendu di ùn sternalizà u processatore à TSMC. A dignità di Intel.

Ma più di dece ore dopu, dopu chì TSMC hà annunziatu spese di capitale chì superavanu assai l'aspettative di l'industria, hè statu liberatu.

Perchè, se l'ordine di Intel à TSMC hè veramente variabile per via di u "colpu di statu", "TSMC deve esse statu assai nervosu eri sera, è deve esse rallentatu. Ùn serà micca annunziatu avà (a nutizia di a grande espansione di a fabbrica). " Hà ghjudicatu.

Tuttavia, TSMC ùn hà mai lasciatu andà l'ordini di Intel.

Per esempiu, quandu Zhan Jiahong di Morgan Stanley Securities hà dumandatu se u raddoppiu di e spese di capitale quist'annu hè statu causatu da l'ordine di sternalizazione per i CPU Intel?

Wei Zhejia hà rispostu chì ùn facemu micca cummenti nantu à clienti specifici è regioni specifiche, "ma e spese di capitale sò basate nantu à i bisogni à longu andà di 5G è HPC, è a tendenza generale riflette da sta dumanda".

Un analista hà spiegatu chì HPC in a famiglia di Wei Zhe si riferisce in realtà à l'ordini Intel. In ogni casu, in u campu di l'informatica ad alte prestazioni, u servitore di nuvola produttu più impurtante, più di 90% utilizanu i processori più avanzati di Intel.

Ripetendu a gloria, da questu annu à u 2025, u tassu di crescita annuale cumposta di i rivenuti hè 10% ~ 15%

TSMC hà ancu mintuvatu a storia duie volte à a cunferenza: e spese di capitale di TSMC anu ancu aumentatu bruscamente in u 2010, è hà purtatu un tassu di crescita annuale cumpostu di 15% da u 2010 à u 2015, ponendu cusì i fundamenti per a prosperità di TSMC per parechji anni.

Questa hè a pagina più legendaria di "U Mitu di Zhang Zhongmou".

Era ottimistu nantu à a futura dumanda di telefoni intelligenti appena tornatu à u postu di direttore esecutivu. Sottu à l'uppusizione di direttori indipendenti, hà superatu tutte l'opinioni è hà radduppiatu a spesa capitale in 2010 d'un colpu, è hà permessu infine à TSMC di sbarrazzassi di i so rivali è di domine. Industria di funderia.

"Questa crescita significa chì TSMC hè assai ottimista". L'annu scorsu, Hou Mingxiao, capu di ricerca in u dipartimentu di l'industria di a tecnulugia asiatica di CLSA, chì hà chjamatu prima u prezzu di l'azzioni di TSMC di 500 yuan, hà ancu dichjaratu "sorpresa". Ellu disse chì, se ùn ci hè micca impegnu di u cliente è una cooperazione Chjara, TSMC ùn piglierà micca una tale decisione.

Hou Mingxiao hà dettu chì quandu Zhang Zhongmou hà sviluppatu drasticamente e spese di capitale in u 2010, a tecnulugia ùn era micca a prima. Era una visione piena d’incertezza. Ma avà, "TSMC hè statu in una pusizione di punta in u mondu è hà una visibilità più alta. Avà a situazione competitiva hè chjara. Tutti sò daretu à ellu. Dunque duverebbe avè i dati per fà chì i principali anu a fiducia per fà, è u a probabilità di successu currisponde à quessa. alta! "

U rapportu di ricerca di Bernstein prevede chì in 2023, Intel esternalizerà da 10% à 30% di a CPU, purtendu da 5% à 10% a crescita di i rivenuti per TSMC.

Induve hè a prossima onda? A grande crescita di HPC, accensione di u mercatu auto

Inoltre, l'ordini Intel ùn sò micca u solu sustegnu daretu à l'incredibile crescita di e spese di capitale di TSMC.

"Avemu vede forti opportunità di cummerciale in e quattru piattaforme di crescita di l'informatica ad alte prestazioni, l'elettronica automobilistica, Internet di e Cose è telefoni intelligenti", hà dettu Wei Zhejia.

U direttore finanziariu principale di TSMC, Huang Renzhao, hà spiegatu chì i rivenuti di u quartu trimestre anu principalmente benefiziu di u lanciu di smartphone 5G è di applicazioni relative à HPC, chì anu purtatu una forte dumanda per u prucessu 5nm di TSMC. In u quartu trimestru di l'annu scorsu, i rivenuti cunsulidati eranu di 361,53 miliardi di yuan, un aumentu annuale di 14%, u margine di prufittu brutu era di 54%, u prufittu netu dopu l'impositu era di circa 142,77 miliardi di yuan, è u prufittu nettu per azione era di 5,51 yuan.

Da una perspettiva à longu andà, Wei Zhejia hà rimarcatu chì HPC hè u fattore più grande di e prestazioni ascendenti continuate di TSMC. Clienti di varie applicazioni cercanu di ottene e migliori prestazioni informatiche cù diverse architetture. Basatu nantu à a tecnulugia di punta TSMC, pò esse in a pusizione più bona per capisce a tendenza di l'industria, da u 2020 à u 2025 avrà un tassu di crescita annuale cumpostu da 10% à 15%.

U settore di l'automobile si accende dinò: Ancu se u mercatu di l'automobile era relativamente debule in 2018 è era ancu più influenzatu da a nova epidemia di corona l'annu scorsu, chì hà fattu chì i clienti TSMC riducessinu a dumanda in u terzu quartu di l'annu scorsu, Wei Zhejia hà dettu chì TSMC hà iniziatu per vede segni di ripresa di l'industria in u quartu trimestre di l'annu scorsu.

Ellu disse chì a causa di u ribombu di a dumanda in a catena di fornitura di l'automobilistica, l'offerta di capacità stretta diventerà più evidente. "TSMC ne farà una priorità è continuerà à travaglià strettamente cù i nostri clienti di l'elettronica automobilistica per supportà a dumanda di capacità."

Inoltre, i telefuni mobili aghjunghjenu dinò calore: quist'annu, u numeru di smartphones mundiali cresce da 10% paragunatu cù l'annu scorsu, è a quota di mercatu di i telefoni smartphone 5G aumenterà da 18% l'annu scorsu à più di 35% quist'annu. U cuntenutu di siliziu di i telefoni smartphone 5G hè ancu aumentatu paragunatu cù i telefoni intelligenti 4G.

Investimenti stranieri: ognunu hè u so, TSMC hà a parolla finale!

Wei Zhejia prevede chì u mercatu di i semiconduttori (esclusa a memoria) crescerà di circa 8% in u 2021, è l'industria di fabricazione di cialde crescerà di circa 10%. In termini di dollari, TSMC hà cunfidenza chì aumenterà a so percentuale di l'adolescenza media, chì hè megliu cà a prestazione generale di u mercatu.

Tecnicamente, TSMC 3nm prevede di inizià a pruduzzione di prova in u 2021, è a pruduzzione di massa si prevede in a seconda metà di u 2022. "Semu sicuri chì a tecnulugia TSMC 3nm diventerà un'altra tecnulugia impurtante è durabile", hà dettu Wei Zhejia.

L'analista Bernstein Mark (Mark Li) crede chì solu TSMC hà attualmente u prucessu avanzatu necessariu in stu mondu. Se Intel confia sempre l'importante 3nm à TSMC, 3nm diventerà u prucessu più putente di TSMC. A pusizione di a cumpagnia hè assai impurtante.

"In fondu hè avà, TSMC l'hà detta!"Hou Mingxiao hà fattu stu cummentariu: "Hà dettu chì tuttu hè cuntatu, perchè ognunu hè u so cliente".