Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

TSMC Ships First 5nm Samples! Dui grandi clienti esposti

Secunnu China Times Electronics News, Bitmain è Canaan, dui fabbricanti specializati in u sviluppu di circuiti integrati per applicazioni speciali (ASIC) per a minera di criptovalute, diventeranu u primu batch di l'ultime applicazioni TSMC. Unu di i clienti di a nanotecnologia.

U rapportu hà assicuratu chì Bitmain hà ricevutu a prima lotta di mostri ASIC di 5nm per a minera di Bitcoin prodotta da TSMC stu mese. Più tardi in u primu trimestre di l'annu prossimu, Jianan Yunzhi anche riceve i so primi mostri ASIC 5nm.

In comparatione cù l'attuale standard di 7nm, anche se a 5nm di TSMC hè sempri in una fase di transizione, a so prestazione hè stata significativamente mejorata. TSMC usa una litografia ultravioleta estrema (EUV) per aumentà a densità di cumpunenti per 1,84 volte, chì ùn solu riduce u cunsumu di energia, ma ancu reduce l'area di chip.

Ma finu à ora, i prudutti 5nm spediti sò solu mostri di teste iniziali. Dunque, pò esse pigliatu altri sei mesi o ancu dodici mesi prima di a produzzione in massa ufficiale di l'ASIC sopra citata.

Inoltre, secondu i raporti precedenti, si prevede chì i prudutti 5nm di TSMC iniziaranu a produzzione in massa in a prima mità di 2020, è u processore A14 di a nova generazione Apple A14 utilizarà u primu prucessu 5nm di TSMC. In altre parolle, l'A14 d'Apple riceverà i prudutti 5nm di TSMC prima di i chip di Bitmain è Jianan Yunzhi.