Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

TSMC: Produzzione di massa di 5nm in a prima mità di l'annu prossimu, a spesa di capitale per restà alta l'annu dopu

A wafer Foundry TSMC hà tenutu un foru annuali di a catena di supply nant'à u 5. U presidente Wei Zhejia ùn hà micca pussutu assistisce per via di u travagliu. Un anzianu vicepresidentu Wang Jianguang hà fattu un discorsu. Hà rimarcatu chì u prugressu di u prucessu avanzatu di TSMC hè abbastanza stabile è liscia. A pruspettiva di l'annu prossimu, si prevede chì sottu a custruzzione di 7, 5, 3 nanometri prucedimentu avanzatu, a spesa annuale di capitale starà à un livellu di 14-15 miliardi di dollari USA.

Wang Jianguang hà dettu chì sò onoratu di vince cun voi in nome di CC (Wei Zhejia) è di ringrazià a catena di furnimentu per a produzzione in massa di u processu di TSMC 7, 7+ nanometri. Quist'annu hè u secondu annu di a produzzione in massa di 7nm. TSMC hè diventatu un Leader di a Fonderia di Wafer Globale, grazia à i sforzi cumuni di i partenarii di a catena di supply.

In attesa di l'annu prossimu, TSMC aspetta chì, sottu l'operazione continuu è stabile di a catena di fornimentu, l'ordini di 7nm continuanu à esse pienamente carricatu, è 5nm iniziaranu a produzzione in massa in a prima mità di l'annu. Wang Jianguang hà revelatu chì attualmente pare chì 5G, AI, HPC è altre applicazioni portanu una forte dumanda, è 7, 5 ordini di nanometri è capacità di TSMC saranu assai pieni.

Per guardà a tecnulugia avanti, Wang Jianguang hà osservatu chì a 15a pianta di TSMC Radio continuarà à espansione a capacità di prucessu 7-nanometri. A prima è a seconda fasi di a fabbrica 18 di Tainan in carica di 5 nanometri sò attualmente occupati è attivamente. A terza fase si prevede di spustà in a machina l'annu dopu. U prugressu hè in ligna cù l'aspettattivi. Nantu à a Hsinchu Baoshan Plant, chì si prevede esse aduprata per u sviluppu 3nm, a custruzzione cumencia in u primu trimestre di l'annu prossimu è serà finita in u 2021.

Per quessa, a spesa di capitale di TSMC per l'annu prossimu hè prevista à stà vicinu à u livellu altu di quest'annu di 14-15 miliardi di dollari USA. S’aspetta chì per via di sviluppu è d’investimentu cuntinuu, a catena di supply generale è l’industria di semiconductori saranu circulati, è esse “calculate sempre, in ogni locu. (Infurmà in ogni mumentu, in ogni locu) "

A la fine, Wang Jianguang hà dettu chì una sfida maiò per TSMC in u futuru hè rendimentu. Per superà sta difficultà, ci vulemu fighjà di ogni fornitore da a cima à u fondu. U difettu Zero hè un scopu à longu andà di TSMC, è speru sinceramente chì diventerà u scopu di qualsiasi membri di a catena di fornimentu.

Inoltre, mentre u rinfurzà a tecnulugia è a qualità, ùn vi scurdate micca u sviluppu sustenibile di l'industria di semiconduttori. Cum'è una fabbrica leader mundiale, attraversu una innovazione cuntinua di metudi di risparmiu di energia, TSMC si occupa di mantene l'ecologia naturale mentre fucalizza nantu à a fabricazione, è spera ancu chì tutte e catene di furnimentu signaranu accordi di sviluppu sustinibili cun noi è sparte stu impegnu cun noi.