Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

A Corea del Sud hà stabilitu a produzzione in massa di tecnulugia di fluoruru di idrogenu di alta purità, chì pò risponde à u 70-80% di a dumanda interna

Dapoi u Giappone hà cuminciatu à restriverà l'esportazione di trè materiali chjave per a semiconductore è a produzzione di mostra à a Corea di u Sud in lugliu di u 2019: fluorure di idrogenu di alta purità, fluoropolyimide è fotoreistore, a Corea di u Sudu hà speratu chì tali materiali ponu esse fatte in u locu. Produzzione per riduce a dipendenza da u Giappone.

Secondu businessKorea, u Ministeru di l'Industria, u Commerciu, è i Risorse hà publicatu l'informazioni u 2 di ghjennaghju chì a Corea del Sud hà stabilitu una tecnulugia per a produzzione in massa di fluorur d'idrogenu di alta purità. Prima chì u Giappone rinfurzessi e restrizioni, i pruduttori di chip di Corea di u Sudu si basavanu principalmente in cumpagnie giapponese per furnisce una soluzione di acidu fluorugricu d'alta purezza cun una purezza di 99.9999999999%, chì hè principalmente usata per incisione di wafer in processi di fabricazione di semiconduttori.

L'esportazioni di u Giappone di fluoruru d'idrogenu in Corea di u Sudu diminuinu rapidamente dopu a strettazione di cuntrolli. Se a tecnulugia di fabricazione stabilita da e imprese coreane ùn hà micca prublemi in quantu à a prufittuità è a stabilità in pruvista, serà probabilmente un colpu à longu andà per e cumpagnie di produzione giapponese.

Hè capitu chì a sucietà chimica sudcoreana Soulbrain hà stabilitu una nova pianta in Gongju, Chungcheongnam-do, è hà cuminciatu à pruduce una soluzione d'acidu fluorugulicu in a seconda mità di l'annu passatu. Un ufficiale MOTIE hà dichjaratu: "A capacità di Soulbrain di produzzione di soluzioni d'acidu fluoridrichi è radduppiata. Per quessa, hè pussibile furnisce circa duie terze di e soluzioni d'acidu idrofluoricu necessarie da i fabricanti coreani di semiconductori". "Questu hè di u Giappone A Corea di u Sud hà ottenutu a produzzione localizzata per a prima volta da chì i cuntrolli di l'esportazione sò stati implementati nantu à sti trè prudutti".

Una fonte di l'industria hà dettu: "In quantu so, Soulbrain hè pronta à risponde à a dumanda di soluzioni d'acidu fluoriduvicu d'alta purità da i fabricanti coreani di semicondutori cum'è Samsung Electronics è SK Hynix".

Ancu se a Corea di u Sudu ùn hà micca divulgatu una capacità specifica, i media ecunomichi sudcoreani credi chì a scala di pruduzzione risponde à a dumanda interna di Corea di u Sudu da circa 70 à 80%.