Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

U prufittu di operazione Sony Q3 supera l'aspettattivi di u mercatu, u prufittu di l'attività di u sensoru di u mercatu righjunghji 75,2 miliardi yen

Sony hà annunziatu un profitu operativu per u terzu trimestre di 300,13 miliardi di yen (circa 19,29 miliardi di yuan), è u mercatu stima 271,65 miliardi di yen.

Di quale: u fattu di vendita è l'operazione hè stata di 2.463,2 miliardi yen, un incrementu di 3% annu annantu; u prufittu operativu era di 300,13 miliardi yen, una diminuzione di 20% annu annantu; u prufittu operatu regulatu hè di 276,5 miliardi yen, più altu di 260,1 miliardi di yen in u listessu periodu di l'annu passatu; U redditu netu di l'azionista di Sony Group era di 229.5 miliardi yen, una diminuzione di 46% annu annantu.

U prufittu operativu di e divisioni principali di Sony sò: soluzioni di imaging è sensibilizazione, 75,2 miliardi yen, più altu ch'è u 46,5 miliardi yen in u listessu periodu di l'annu passatu; servizi di gioco è di rete, 53,5 miliardi yen, menu di i 73,1 miliardi yen in u stessu periodu l'annu passatu. ; Sony Music, 36,3 miliardi yen, menu di 147,1 miliardi yen in u stessu periodu di l'annu passatu; Sony Pictures, 5,4 miliardi yen, menu di 11,6 miliardi yen in u stessu periodu di l'annu passatu; elettronica è suluzioni, 80,3 miliardi yen, altu In u listessu periodu di l'annu passatu, 66,2 miliardi yen; i servizii finanziarii, 32,6 miliardi yen, menu di i 37,9 miliardi ien in u stessu periodu di l'annu passatu; altri, 20,7 miliardi yen, più altu ch'è u 6,1 miliardi yen in u stessu periodu di l'annu passatu.

Questa ora Sony hà ancu elevatu a so previsione di u profitu netu di tuttu l'annu, chì hè prevista per ghjunghje à 590 miliardi yen, chì era previstu per esse di 540 miliardi di yen.

Hè capitu chì Sony hè u primu fornitore di sensori di stampa in u mondu. In u sicondu trimestre di u fiscale di u 2019, i rivenuti di l'imprese di u sensoru di l'imaghjini di smartphone di Sony hà rializatu u 13% di u totale d'ingressu in u trimestre fiscale.

Rapporti prima dissi chì Sony sviluppa un sensor di visione lidar basatu in silicuu (LiDAR) per applicazioni di vittura autumatiche per ottene u futuru in u prossimu mercatu enormi di l'elettronica automobilistica. Inoltre, hè informatu chì da marzu 2021, Sony investirà più di $ 6,5 miliardi in l'imprese di u sensoru di l'imagine.