Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

L'industria di i semiconductori M & A accelera, 2019 diventa u terzu più grande M & A annu in a industria di semicondutori

Sicondu un rapportu publicatu da IC Insights, analista di l'industria di circuitu integratu, sette fusioni è acquisti di semiconducturi à grande scala per un valore di più di $ 1 miliardo in 2019 aumentanu u voluminu di transazioni totale di l'industria di un 22% annu in annu. U 2019 hè diventatu ancu u terzu più grande M&A annu in a storia di l'industria di semiconductori.

U boom M & A di l'industria di semiconductori hà righjuntu in 2015 cù un valore tutale di 107,7 miliardi $. Tuttavia, in i seguenti trè anni, a quantità totale di fusioni è acquisti ha cuntinuatu à calà. In u 2019, u mercatu di i semiconduttori hè statu diminuutu, è e fusioni è l'acquisizioni sò diventati attivi. IC Insights hà puntualizatu in a so ultima edizione 2020 di u "Rapport McClean" chì ci sò più di 30 acquisti di semiconductori in 2019 cun un valore totale di $ 31,7 miliardi, un 22% di aumentu da i $ 25,9 miliardi di 2018, ma ancora assai luntanu da 2015 - 2016 alti.

Sicondu l'analisi IC Insights, a crescita di l'accordi M & A in 2019 hè principalmente guidata da transacciones M & A di rete IC è di cunnessione wireless per trasfurmazioni è di a trasfurmazione di i cummircianti di semiconductori. I pruduttori di semiconduttori sò previsti per aghjunghje novi applicazioni automobilistiche è altri mercati d'alta crescita in u prossimu decenniu. I campi emergenti cume i prudutti, 5G, AI, è l'automobile anu successivamente uttenutu a produzzione in massa cummerciale. Mentre chì crea una domanda di mercatu di alta crescita, hà aiutatu ancu a ricuperazione graduale di fusioni è acquistioni in u campu di i semiconduttori.

In più, a transazzione M & A di 2019 includi ancu taglii di imprese in alcune cumpagnie, cum'è Intel chì vende a so attività di modem mobili à Apple, è Marvell hà annunziatu a vendita di a so attività di cunnessione Wi-Fi à NXP per $ 1,7 miliardi.


Sicondu l'analisi di u rapportu IC Insights, dapoi u 2015, cum'è u ritmu di integrazione di a industria di chip accelerà, per rinfurzà a tecnulugia è a capacità di i prudutti, a vitalità di l'acquisizione di semiconductori hè aumentata à un novu livellu. L'attuali acquisti totali rimanenu à $ 25- $ 30 miliardi annu, chì includenu aree Includendu l'apprendimentu di machine / intelligenza artificiale, guida autònoma, biometria, visione urdinatore, VR / AR, è Internet di e cose.

A cumpagnia di cunsulenza di u mercatu Accenture hà publicatu ancu un rapportu in ghjennaghju chì a crescita tradiziunale organica di l'industria di semiconductori hè finita: aumentu di i costi di ricerca è di sviluppu, a rapidità di iterazioni tecnologiche, e bisogni di i clienti diversificati anu cumpressu tuttu u tempu è i fondi chì anu sustinutu a crescita organica in l'imprese di semiconductor in u passatu; comu una alternativa alternativa i fabricanti di semiconduttori anu aduttatu M & A cum'è una nova strategia di crescita, è per quessa, l'industria hè stata integrata di manera violenta. Sicondu statistiche: ci sò stati 130 imprese semiconductori cù un valore di u mercatu di più di 100 milioni di dollari americani listati in i Stati Uniti da 10 anni fà, è solu 72 à a fine di u 2018.

À u stessu tempu, Accenture hà amparatu ancu chì i dati anu dimustratu chì da u 2013 à u 2015, ci eranu solu trè casi di transacciones M & A semiconductori chì eranu bluccati o terminati per causa di fatturi cum'è "intervenzione di u guvernu" o "restrizzioni regulatorii"; ma da u 2016 à u 2018, stu numeru hè criscatu à 14 casi. Questa mostra chì più grande è a scala di e transazzioni oghje, u più faciule hè di scontri revisioni più longu, è e rigulazioni più strette sò ancu un fattore di incertezza maiò per e fusioni è acquisti di l'industria di semiconduttori.

In più di a vigilazione di pulitica, e relazioni cummerciale ponu ancu esse un fattore significativu in acquisti è acquisti di semiconduttori. Unipochi di esperti anu analizatu chì e imprese semiconducturi chinesi ponu affruntà difficultà in u prucessu di revue fusioni è acquistioni d'oltremare.

In quantu à l'impattu potenziale di stu novu tipu di pneumonia coronaria in fusioni di semiconductori è acquisti, secondu i esperti intervistati da u 21u Century Business Herald, l'epidemie rallentarà a crescita di l'industria di semiconduttori chine in una certa misura. Molti fabbricanti chì i pruduzzioni aumentanu esistenti è i piani di vendita ponu affruntà ritardi, e poi ritardate M & A da i fabricatori cinesi. Per d 'altra banda, a situazione epidemica pò ancu rende difficile per e imprese piccole è mediane per raccoglie fondi in u futuru, è ancu prumove a fusione di un numeru di picculi è mediani imprese semiconductori. In generale, l'epidemia cambierà u layout di e imprese semiconductor cinesi à qualchì puntu.