Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Roma ùn hè custruitu micca in un ghjornu! MediaTek: Si stima chì i rivenuti di i chip di vittura contranu 10% in i prossimi 3-5 anni

In l'ultimi anni, l'industria di l'automobile hà subitu cambiamenti tremendi, è u sviluppu di tecnulugia cum'è intelligenza artificiale, veiculi elettrici, driverlessness, magazzinu d'energia è sicurezza di a rete rimodellaranu l'industria automobilistica. Da u puntu di vista attuale, e nuove "quattru mudernisazioni" (elettricità, intelligenza, rete, e condivisione) sò diventate a futura tendenza di sviluppu di l'industria di l'automobilistica, ma a realizazione di questa tendenza ùn hè micca solu una materia di automobili, ma ancu esige u industria tutale. I sforzi cumuni di a catena.

In u passatu, l'industria di l'automobile hà sempre avutu i so proprii fornituri di chip, cumprese NXP, Infineon, STMicroelectronics, Renesas è altre cumpagnie, chì occupanu fermamente u mercatu di i semiconductori automobilistichi. Tuttavia, cù l'incrementu di l'ADAS è a tecnulugia autònoma di guida, a dumanda di capacità di trasfurmazione di dati è di trasfurmazioni di e vitture intelligenti hè cresciuta, chì offre una opportunità per e imprese di i cunsumatori di produtti di cunsumatori per tagliate in u mercatu di i chip automobilistichi. MediaTek, chì hà creatu brillanti rializazioni in u mercatu di chip di smartphone, hè unu di i membri più attrattivi.

Entrata in u mercatu di l'elettronica automobilistica frontale

Cum'è un "tardore", ancu se MediaTek ùn hè micca statu in u mercatu di l'elettronica auto-frontale per un longu tempu, u so ritmu hè stata rapida è robusta.

In Maghju 2016, MediaTek vendeva a so vendita di 6.000 dollari à NavInfo, una filiera di a principale ricerca di ricerca è di sviluppu di l'audio è di u video di navigazione di u telefuninu creata in terra ferma in 2013. À u stessu tempu, MediaTek hà righjuntu una cooperazione strategica cù NavInfo. cun un investimentu o una joint venture di micca più di 100 milioni di USD per espansione u mercatu di l'elettronica di l'automobile è di a rete di l'automobile. In cunseguenza, MediaTek hà presentatu a so dispunibilità strategica in u mercatu di chip di l'automobile.

In Nuvembre 2016, MediaTek hà annunziatu a so entrata ufficiale in u mercatu di l'elettronica preinstallata. À u principiu di 2017, MediaTek hà lanciatu MT3303, una suluzione di sistema di navigazione satellitare globale per applicazioni automobilistiche è industriali. In principiu di 2019, MediaTek hà liberatu ufficialmente a marca di chip di automobile Autus; In u mese, MediaTek hà ufficialmente liberatu a piattaforma di radar ultra-corto-millimetru per autus R10 Autus R10; In lugliu, MediaTek è Geely anu lanciatu u chip di carru E-Series.

In risposta à u muvimentu di MediaTek in u mercatu di l'elettronica automobilistica front-loading, Xu Jingquan, direttore generale diputatu di MediaTek è direttore generale di l'unità di cummerciale intelligenti di u veiculu, hà dettu in una entrevista cù Ji Wei. "L'investimentu di MediaTek in u settore di l'automobilistica hè assai tempiu, iniziatu da 2012. Da l'elettronica di i cunsumatori à l'oftermarket, in 2015, MediaTek hà osservatu chì u mercatu di carica frontale di l'automobile sta subendu cambiamenti industriali, cumpresa a tendenza crescente di 'novu quattru turni'. per i chips. Ùn ci era mancu di furnisce, è hà ancu creatu opportunità per i novi entrati. Per quessa, MediaTek hà decisu di entre in u mercatu di preinstallazione à questu puntu ".

Sicondu Xu Jingquan, l'annu passatu, l'unità di l'affari di u veiculu hè diventata una unità formale di cummerciale (BU) di MediaTek, è hà cuminciatu à avè clienti formali è entrate. "Attualmente, l'ingressu di u dipartimentu cummerciale di i veiculi hè sempre relativamente chjucu, menu di u 5% di i rivenuti di a cumpagnia, ma avemu investitu assai manuvre è risorse finanziarii. Attualmente, avemu ottinutu appruvazioni di più di 10 fabricanti di vitture è più di 10 fabricanti di sistemi. Perciò, hè prevista A crescita di i rivenuti in i prossimi anni hè più obiettiva ", hà dettu.

Inoltre, vale a pena nutà chì a parte speciale di a Divizia Vehicle MediaTek hè chì hà una unità di qualità di veiculu dedicata. Xu Jingquan hà dettu chì perchè u mercatu automobilisticu hà esigenze altamente elevate di qualità è sicurità, MediaTek si specializeghja in mette esperti di qualità cun esperienza per unisce à u squadra per furnisce i clienti cù a migliore garanzia di qualità.

Tagliate in i quattru zoni principali di l'elettronica automobilistica

Dapoi l'annunziu di l'entrata in u mercatu di chip di l'elettronica di l'automobile, u pensamentu di MediaTek hè statu chjaru, è hà decisu finalmente da solu Telematica, Infotainment, ADAS è soluzioni di radar d'onda millimetrica (mmWave). Queste quattru zoni core sò tagliate.

Per MediaTek, a causa di a forte cunnessione, u cunsumu pocu di energia è una sperienza d'utilizatore megliu in u mercatu di i telefoni intelligenti, hè stata ricunnisciuta da parechji produttori di telefoni cellulari. Per quessa, u chip di carru di MediaTek hà priorità da l'audio è video multimedia. L'intrattenimentu inizia, è dopu copre i cunnessione di rete, i moduli di cumunicazione, è cusì.

"Basatu nantu a tecnulugia è l'IP di MediaTek in l'arena di l'elettronica di i cunsumatori, avemu investitu relativamente prima in cockpits intelligenti è in cumunicazioni in vittura. Per l'aiuti di guida visuale è i radichi d'onda milimetrica, questa hè una zona relativamente nova è micca a certezza hè più grande, per quessa, invaremu menu energia ". Xu Jingquan hà dettu à u reporter micro-reta.

Attualmente, MediaTek hè stata ricunnisciuta da i pruduttori principali di l'automobile è i partenarii in e quattru are. Ci hè capitu chì a suluzione radar per onde di millimetru MediaTek Autus hè stata prodotta in massa à a fine di u 2018. U sistema di a cabina intelligente serà lanciatu ufficialmente cù u mudellu di produzzione in a seconda mità di questu annu. Hè statu arricatu ancu u sistema di cumunicazione di u veiculu è a suluzione di u sistema di assistenza visuale. Sarà ufficialmente speditu in 2020.

In Xu Jingquan, u focus di MediaTek hè sempre statu in u campu di l'elettronica di i cunsumatori, ma u prublema più impurtante cù l'elettronica di u cunsumadore hè chì a so volatilità hè assai grande, è u sogliu hè pocu, cusì u ciculu di a vita hè ancu cortu, chì ùn hè micca bè per a ripresa stabbli à longu andà di a cumpagnia In u prucessu di sviluppu generale di a sucetà, richiede 10% -20% di rivenuti stabbli à longu andà, è i prudutti di e veiculi scontranu questu trattu. In i prossimi trè à cinque anni, MediaTek spera chì a linea di produtti di l'elettronica di l'automobile hà da ottene una scala di ingressu di 10%.

5G porta novi opportunità per l'elettronica automobilistica

In l'industria, anche se l'Internet di i Veiculi hè statu discutitu per un bellu pezzu, ùn hè micca statu assai popularizatu perchè ùn ci hè micca un metudu di cumunicazione adattatu. In u futuru, l'emergenza di a tecnulugia 5G furnirà una infrastruttura di cumunicazione per l'Internet di i Veiculi, è l'industria di l'automobile sarà usata in novi cambiamenti.

In questu riguardu, Xu Jingquan crede ancu: "A vicinanza di i cumercii 5G hà purtatu novi opportunità per u sviluppu di l'Internet di i Veiculi. In l'era di i viaghji intelligenti, a dumanda di i consumitori di strumenti di viaghju d'alta tecnulugia hè in crescita ogni ghjornu, guidendu i pruduttori di vitture intelligenti per sviluppassi più sicuri. Prudutti più ecunomichi, più cunnessi per u telefuninu, è dà à i cunsumatori una sperienza di viaghju intelligente di alta tecnulugia à un prezzu forfettu ".

In u sviluppu di a tecnulugia 5G, ci sò solu cinque fabricanti di chip baseband in u mondu, è a cumpetizione hè fieru. MediaTek hè unu di i capimachja, è a so furmazione in u campu 5G hè ancu attraente l'attenzione. Facennu esempiu di smartphones, MediaTek hà liberatu u so primu chip 5G SoC à u Taipei Computer Show in Maghju di questu annu, chì hè previsto esse produttu in massa in u primu trimestre di u 2020. À u stessu tempu, MediaTek hà investitu 1 miliardi di yuan per a custruisce. un novu "edificu R&D di cumunicazioni senza fili", chì hè u più grande design di chip è centru di dati in Asia, sviluppendu principalmente tecnulugia 5G.

In più di i telefoni intelligenti, MediaTek hà ancu previstu prudutti per u mercatu di l'elettronica automobilistica. Sicondu Xu Jingquan, ci hè previstu chì i chips 5G pertinenti saranu lanciati per a rete di l'automobile Telematicu in 2020, chì hè diversu da u telefuninu.

Naturalmente, Roma fu custruita in un ghjornu, in particulare per i fabbricanti di chip. Xu Jingquan hà dichjaratu francamente: "Finu oghje, MediaTek hè assai stranu per parechji fabricatori di vitture domestiche perchè tuttu u sistema di pruduzzione di a fabbrica di vittura hè assai grande è spargugliatu. L'attuali attuale hè di fà chì a fabbrica di vittura senti chì MediaTek hè una prumessa è capaci. Fornitore di chip di vittura ".