Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Reuters: Prima chì Trump abbandunessi, Intel è altre sucietà revocaranu decine di licenze di fornitura à Huawei

Sicondu e persone familiarizate cù l'affare, l'amministrazione Trump hà avvisatu parechji fornitori Huawei, cumpresu u fabricatore di chip Intel, chì attualmente revoca certe licenze per vende prudutti à Huawei è hà intenzione di rifiutà decine d'altre applicazioni per furnisce Huawei. . Questa pò esse l'ultima azzione di Trump contr'à Huawei prima di abbandunà.

Sicondu i registri per e-mail ottenuti da Reuters, SIA hà dichjaratu venneri chì u Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu chì "rifiuterà un gran numeru di dumande di licenza per vende prudutti à Huawei è revoca almenu una licenza rilasciata in precedenza". A surghjente hà dettu chì più di una licenza hè stata revucata, è una altra hà dettu chì includia ottu licenze ottenute da quattru cumpagnie. Tra questi, u fabricatore giapponese di chip di memoria flash Kioxia hè statu revucatu almenu una licenza. SIA hà dichjaratu in un email chì queste azzioni riguardavanu "una vasta gamma di" prudutti in l'industria di i semiconduttori, è hà dumandatu se a sucietà hà ricevutu notificazioni. Inoltre, l'email hà ancu signalatu chì parechje cumpagnie aspittàvanu dumande d'approvvigionamentu dapoi parechji mesi, ma in casu di dimissione imminente di Trump, cumu i dipartimenti di u guvernu "rifiutanu" l'approvazione saranu una sfida.

Hè infurmatu chì a sucietà chì riceve a notificazione "intenzione di ricusà" hà un tempu di risposta di 20 ghjorni, è u Ministeriu di u Cummerciu avverrà a cumpagnia di qualsiasi cambiamenti in a decisione entro 45 ghjorni, altrimenti questi cambiamenti diventeranu a decisione finale . E cumpagnie cunnesse anu ancu 45 Days per appellu.

In maghju 2019, i Stati Uniti includenu Huawei in a "Lista di Entità" per motivi di sicurezza naziunale, limitendu i fornitori da a vendita di prudutti è tecnulugie americane à a cumpagnia. Tuttavia, quandu i Stati Uniti anu intensificatu e so sanzioni à Huawei, hà ancu appruvatu alcune licenze di fornimentu, è ancu richiestu à e cumpagnie chì vendenu tecnulugia americana è fabricanu à l'estranger di presentà candidature, chì anu indubbiamente allargatu u putere di i Stati Uniti.

E persone chì cunnoscenu l'affare anu dettu chì prima di piglià l'ultima azzione, circa 150 licenze, chì implicanu beni è tecnulugie per un valore di 120 miliardi di dollari americani, aspettanu di esse trattate. Questu hè dovutu à l'incapacità di e agenzie americane di ghjunghje à un accordu nantu à se queste licenze devenu esse rilasciate è sò state archiviate. Inoltre, ci sò sempre 280 miliardi di dollari americani di licenze di beni è tecnulugia Huawei chì ùn sò ancu state trasfurmate, ma sò più propensi à esse rifiutati.

Ci hè una regula in a pruibizione Huawei aggiornata in Aostu di l'annu scorsu chì i prudutti cunnessi à 5G ponu esse rifiutati, eccettu per e tecnulie cunnesse cù tecnologie menu avanzate, secondu e circustanze specifiche.

E fonti sopra menzionate anu dettu chì, à partesi di u 4 di ghjennaghju, u guvernu di i Stati Uniti hà pigliatu a decisione sopra riportata dopu sei riunioni cù alti ufficiali di u Dipartimentu di u Cummerciu, di u Statu, di u Dipartimentu di a Difesa è di u Dipartimentu di l'Energia. Ellu hà dettu chì i funziunarii anu formulatu linee guida dettagliate nantu à e tecnulugie chì ponu sustene a 5G è u useranu cum'è puntu di riferimento per l'azzione. In seguitu, i funziunarii anu rifiutatu a maiò parte di l'appruvisazioni disputate circa 150 è anu revucatu ottu permessi per rispettà e nuove linee guida.

L'azione di i Stati Uniti hè stata fatta sottu a pressione di Corey Stewart, ufficiali di u Dipartimentu di u Cummerciu di Trump. À a fine di l'amministrazione Trump, Stewart hà travagliatu in u Dipartimentu di u Cummerciu per dui mesi. Hà speratu di prumove una politica dura di a China.