Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Renesas Electronics lancia un kit Starter RX23E-A MCU

U 24 di marzu, Renesas Electronics Corporation, u principale fornitore di soluzioni di semiconductori in u mondu, hà annunziatu u lanciamentu di u novu Kit di Starter Solutions Renesas Solutions (RSSK) per ingegneri chì utilizanu microcontrollori RX23E-A (MCU) di 32 bit. U MCU hà un livellu di settore di front-end analogicu di alta precisione (AFE). U RX23E-ARSSK integra hardware, software è arnesi ottimizzati chì ponu esse utilizati per valutà u convertor A / D di alta precisione di 24 bit delta-sigma (ΔΣ) di u MCU. Ancu s'è i clienti ùn anu micca una sperienza di sviluppu prufessiunale AFE, ponu valutà accuratamente u rendimentu analogicu di u livellu di nanovolt (nV) tramite RSSK, riducendu cusì u voluminu di travagliu di sviluppu è riducendu u tempu necessariu per u lanciamentu di u produttu.

"U RX23E-A per i sensori IoT industriali hè una soluzione unipip chì integra AFE d'alta precisione, è pò ottene una precisione di menu di 0,1% senza calibrazione", hà dichjaratu DarylKhoo, vicepresidentu di marketing per Renesas 'IoT Platform Business Unit. . A nova suite di soluzioni furnisce un modu cunveniente per l'utilizatori chì anu bisognu à valutà è calibre una larga gamma di sensori, riducendu u tempu necessariu per sviluppà equipaghji di sensibilità d'alta precisione. ""

Da u disegnu di u pianu di evaluazione finu à u sviluppu di software, l'evaluazione di u rendimentu analogicu di alta precisione richiede un forte sviluppu analogicu è una sperienza di design. Inoltre, quandu e funzioni richieste ùn ponu esse rializate, a debugging è l'analisi di i difetti seranu cunsultate assai di tempu, rendendu difficile purtà u pruduttu in u mumentu puntuale.

U novu consinu di valutazione RSSK hè pensatu per ottimisà l'evaluazione di u RX23E-AAFE. Pò valutà accuratamente e caratteristiche di u cunvertitore ΔΣA / D à 24 bit indipendentemente u livellu di l'utilizatore di u sviluppu analogicu. U pannellu di valutazione hè dotatu di terminali pluggable per cunnette una varietà di sensori senza saldatura. Hè equipatu di un connettore di termocoppia (sensore di temperatura) è un circuitu di compensazione di cunnessione di riunione necessariu per misurare u termocoppiu. L'utilizatori ponu inizià l'evaluazione immediatamente si riferenu à e note di l'applicazione di misurazione di u pesu di termocoppia è u pesu (tramindui ponu esse scaricate da u situ web Renesas), riducendu cusì u tempu necessariu per sviluppà i dispositivi di sensore IoT.

L'utilizatori ponu entra è mudificà diversi paràmetri di cunversione AFE è A / D per mezu di l'utili di l'interfaccia grafica (GUI) di u kit, è vede i risultati di a cunversione A / D in forma di grafici è istogrammi, simplificendu u sistema di valutazione. ligata à e caratteristiche di simulazione. Cù l'aiutu di a GUI, l'utilizatori ponu vede risultati di cunversione A / D in tempu reale, cumu utilizà un oscilloscopiu.

U cunsigliu di valutazione pò ancu esse cunnessu cun un emulatore per sviluppà applicazioni utilizatori. Fatturatu via una cunnessione USB, i PC ponu esse usati per a valutazione è u sviluppu di software. U pianu di valutazione include IC48 di u driver di u RS485 è CAN, chì sò largamente usati in l'equipaggiu industriale, è pò esse usatu per sviluppà applicazioni chì sustenenu i standard di rete industriale.

À propositu di u gruppu RX23E-A

RX23E-Un gruppu di prudutti hè equipatu cun MCU di 32 bit, supporta DSP / FPU, a frequenza di travagliu hè 32MHz, AFE integrata chì pò alcunisce 0,1% di precisione di misura senza calibrazione. U convertitore integrated A / D integratu hà una risoluzione massima efficace di 23,6 bit, è un chip pò realizà u rendimentu analogicu chì pò esse uttenitu solu usendu un MCU, un convertitore A / D dedicatu, o un amplificatore operativu di alta precisione in u passatu U gruppu di prudutti RX23E-AMCU hè stata lanciata in maghju 2019 è hè stata largamente usata in applicazioni di strumentazioni industriali cum'è regulatori di temperatura, celle di carica è moduli di sensori di calibre di tensione.

À propositu di Renesas Soluzioni Industrial Sensor

Renesas offre parechji MCU cù funzioni analogiche megliure per e diverse sistemi di sensazione. U gruppu di pruduttu RA2A1MCU hè basatu nantu à un core Arm 32-bit; u gruppu di produttu Renesas SynergyTMS1JAMCU hà funzioni analogiche avanzate è funzioni di sicurezza integrata, chì hè ideale adattatu per applicazioni di sensori IoT industriali di pocu consumu, di menu costu. Renesas offre ancu u gruppu di prudutti MCU RL78 / I1E 16-bit cù converters integrati ΔΣA / D di 24 bit. U so pacchettu di taglia quadru 4 mm hè ideale per sensori di pressione compacti è sensori di flussu compactu. In più di l'MCU, Renesas offre ancu una varietà di prudutti di sensori, cumprese sensori di temperatura è sensori di flussu, è ICs di cumunicazione chì sustene standardi cum'è IO-Link, RS485, è AS-i. Queste soluzioni di u sistema di i sensori aiutanu à accelerà l'incrustazione di l'equipaggiu industriale in u framework IoT.