Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Qualcomm libera a piattaforma Snapdragon Ride: scalabile è persunalizabile, apre a strada per a guida autònuma

Qualcomm hà realizatu una cunferenza di stampa in vigilia di CES per lanciare a nova piattaforma Qualcomm Snapdragon RideTM, allargendu l'ampia cartera d'automobile di a cumpagnia. A piattaforma hè una di e soluzioni di guida autonoma aperta più avanzata è scalabile in l'industria automobilistica, cumprese u Sistema di sicurezza Snapdragon RideTM (SoC), Acceleratore di Sicurezza Snapdragon RideTM, è Snapdragon RideTM Autonoma Stack.


Snapdragon Ride pò furnisce solu suluzzioni cumpletamente efficiente è efficiente in energia per i bisogni cumplessi di a guida autònuma è ADAS (Sistemi Avanzati di Assistenza per i Driver). Snapdragon Ride combina un SoC unicu, un acceleratore, un stack di software di guida autònomu per furnisce i constructori cù una soluzione scalabile chì supporta trè segmenti di sistemi di guida autonomi: Iniziativa di nivellu L1 / L2 Safe ADAS-per vitture automatiche cù frenata d'emergenza, ricunniscenza di segni di trafficu è pista mantenimentu assistitu; L2 + livellu "Convenienza" ADAS-per a guida autònuma nantu à e strade, supportu per l'auto-parcheghju, è i Cars chì conducenu in ambienti di trafficu urbanu cù parcu frequenti; Livellu L4 / L5 di guida completamente autonoma per a guida autonoma, i taxi è a logistica robotica in l'ambienti di u trafficu urbanu.


A piattaforma Snapdragon Ride hè custruita nantu à una serie di diverse SoCs è accelerazioni automobilistichi di Snapdragon, è utilizeghja CPU multi-core eterogenei scalabili è modulari, di efficienza energetica è di mutori di visione di computer, è GPU di punta à l'industria. Basatu nantu à diverse cumminazzioni di SoCs è acceleratori, a piattaforma pò risponde à i bisogni di ogni segmentu di guida autonoma è furnisce un efficienza di rinfrescamentu di punta à l'industria, da 30 dispositivi TOPS classi per applicazioni di livellu L1 / L2 à guida di livellu L4 / L5, 130 Elettricità di consumu di energia Watt più di 700 TOPS.


Per quessa, a piattaforma pò sustene u disignu di calore passivo o raffreddatu à l'aria, riduce cusì i costi, migliurà l'affidabilità, eliminendu sistemi di raffreddamentu carichi liquidi, simplificendu u disignu di u veiculu è estendendu a gamma di guida di veiculi elettrici. A gamma di SoCs è acceleratori di Snapdragon Ride sò pensati per i sistemi ASIL-D (Automotive Safety Integrity Level D) di sicurità funzionale.

Snapdragon Ride serà speditu à i pruduttori di vittura è à i pruvisti di Livellu 1 per u pre-sviluppu in a prima metà di u 2020. I veiculi equipati Snapdragon Ride sò previsti chì entre in a pruduzzione in 2023.

Nakul Duggal, anzianu vicepresidentu di gestione di produtti in Qualcomm Technologies, Inc., hà dettu: "In l'ultimi anni, avemu dimustratu a forza tecnica di a cumpagnia in u campu di l'automobile à traversu a grande scala di soluzioni, vale à dì per quasi Tutti i tipi di vitture.Avemu lanciatu da assai felice a prima generazione di a piattaforma Snapdragon Ride cum'è una soluzione di guida autònuma di risparmiazione autònuma scalabile, aperta, completamente persunalizabile, è altamente ottimisata, chì pò risponde à i bisogni di a Specifica New Auto Evaluation (NCAP). a L2 + guida autostrada autònuma à una gamma di bisogni per i taxi di robot ".

Securità SoC è software di accelerazione è hardware suluzioni

Qualcomm crede chì a prossima innovazione in u settore di l'automobile hè prevista per "ADAS" conveniente à u nivellu L2 +, è i bisogni regulatori guidanu a soluzione hardware in a plataforma Snapdragon Ride da una sola SoC per i sistemi ADAS di sicurezza attiva à un altamente scalable L'architettura compone di parechje SoCs è acceleratori di guida autònuma dedicati à supportà sistemi di guida autònuma cumpletamente autònomi.

A famiglia ADAS SoC è accelerazione di Qualcomm utilizanu computing eterogeneu, chì cunsidereghja cumplettamente i bisogni di l'applicazione à l'iniziu di u disignu. Approfittendu di u mutore di intelligenza artificiale di a prossima generazione di Qualcomm Technologies, i citati SoCs è acceleradori ADAS ponu gestisce in modu efficace una grande quantità di dati per i sistemi di u veiculu, cumpresi ISP per sensori di càmera, DSPs rinforzati per u processu di segnale di u sensoru, CPU ad alte prestazioni per a pianificazione è per a decisione, GPU di punta à u sustegnu di visualizazioni high-end è esperienza di utilizatori immersivi, sottosistemi dedicati di sicurezza è sicurità in SoCs è acceleratori di guida autònuma.


A traversu acceleratori di guida autonomi, Qualcomm Technologies porta capacità di computing efficiente energeticamente per e vitture mainstream, e tali funzioni equivalenti sò attualmente luntanu da esse sustinute da l'industria di l'automobile perchè una grande cumplessità è soluzioni termiche costose ùn ponu esse ottenute a causa di e strette esigenze di cunsumu di energia Popularization of scale. .

Lancia a Snapdragon Ride Autunumista Cunduce Software

U novu software di Qualcomm Technologies dedicatu à a guida autonoma hè una soluzione modulare è scalabile integrata in a piattaforma Snapdragon Ride, aiutendu i constructori à purtà più sicurità è cunfortu à a guida quotidiana, cum'è a navigazione automatica a guida di autostrada Humanoid, è offre ancu opzioni modulari cum'è percepzione, posizionamentu, fusione di sensori è pianificazione di cumportamentu.

A piattaforma automobilistica integrata di Qualcomm Technologies aumenta a dirigenza di a cumpagnia in i campi di trasfurmazione di l'informazione in vittura, audiovisivu infurmazione, è interconnectività in vittura, è conduce a crescita di l'impresa. U valore tutale di ordini in questi duminii hè attualmente più di $ 7 miliardi.

Cumu u principale fornitore di l'industria di trasfurmazioni di informazioni in veiculu è semiconduttori di cunnessione Bluetooth automotiva, Qualcomm Technologies hà vintu l'infurmazioni AV è i prughjetti di cockpit digitale da 19 di i 25 principali fabricatori di vitture in u mondu. Attualmente, tutti i principali fabricanti di vitture in u mondu anu aduttatu ricchi trasfurmazioni di Qualcomm Technologies, informazioni audio è video, è soluzioni automobilistiche cunnessi in vittura. Anu ancu travagliatu cù Tecnulugia Qualcomm per furnisce veiculi sicuri, affidabili è efficienti, cumpresa a plataforma Snapdragon Ride. suluzione.

Chet Babla, vicepresidentu di l'imprese automobilistiche in Arm Automotive è IoT, hà dichjaratu: "L'integrazione di i livelli più elevati di e soluzioni di sicurezza funzionale hè critica per un impegnu à grande scala di ADAS è di guida autònoma. I viaghji futuri necessanu una cullaburazione trà l'industria, è stemu travagliendu. cù Tecnulugia Qualcomm U travagliu inseme, è l'integrazione di i suluzioni di sicurezza funzionale di Arm in a piattaforma Snapdragon Ride hè un esempiu di migliurà a sicurità di guida autonoma ".

John Koeter, vicepresidente senior, Marketing è strategia di a pruprietà intellettuale, Synopsys, hà dichjaratu: "Investimentu di Synopsys in diritti di pruprietà intellettuale in l'Organizazione Internaziunale per a Certificazione ISO 26262, l'Associazione Elettronica Automotive AEC Q100, è a gestione di a qualità simplifica u sviluppu di a prossima. -generazione ADAS. L'interfaccia IP di DesignWare® di qualità automobilistica di Synopsys, u processore IP di processore ARC®, è a combinazione di e piattaforme STAR Memory SystemTM è Snapdragon Ride aiutanu Qualcomm Technologies à ottene alti livelli di sicurezza funzionale è accelerà a certificazione di i so SoCs ".

John Wall, vicepresidentu anzianu è co-direttore generale di BlackBerry QNX, hà dichjaratu chì "BlackBerry QNX hà piacè di partenariatu cù i plataformi Qualcomm Technologies è Snapdragon Ride. QNX® OS Security è QNX® Hypervisor Security forniscenu piattaforme di guida autònoma sicura, sicura è affidabile. . A fundazione di u software di Qualcomm Technologies. Cumu Qualcomm Technologies espande ancu a furmazione di u produttu per u campu di guida autònuma, speru ancu approfondisce a cooperazione trà e duie parte è usher in nuove opportunità. "

Ritesh Tyagi, Direttore Generale, Automotive Business, Infineon Silicon Valley Innovation Center, hà dichjaratu: "Infineon ha sempre statu impegnatu à furnisce a tecnulugia core di semiconductor per rende i veicoli più sicuri, intelligenti e più ecologici. un modulu fundamentale in applicazioni automobilistiche critiche di sicurità. Infineon and Qualcomm Technologies collaboranu à cuncepisce è furnisce sistemi di computing affidabili, scalabili è efficienti chì aiutanu à guidà e vitture altamente automatizate in un mercatu più largu.

"Siamo assai piacevuli di travaglià cù Qualcomm Technologies per sviluppà una architettura AUTOSAR di ultima generazione chì pò scala per risponde à i bisogni di i clienti, integrendu u software EB corbos è a piattaforma Snapdragon Ride. I nostri prudutti chì utilizanu a tecnulugia Qualcomm Technologies permetterà i fornitori di Tier 1 è i produttori di automobili. portate ADAS à i vitture di produzzione più veloce è efficacemente ".

"On Semiconductor hè piacè di integrà a nostra famiglia di sensori ADAS in a piattaforma Snapdragon Ride. Attraversu una stretta cooperazione cù Qualcomm Technologies, i nostri sensori ADAS ponu interoperabilità senza soluzione è robusta cù processori Qualcomm Technologies è software, aiutendu i constructori è i fornitori di tier à fà i costi è i costi. -Supuliscenu in modu efficace e soluzioni di prossima generazione In più, cockpits AV digitali è sistemi di guida autonomi In più, l'aghjunzione flessibile di e funzioni di u veiculu cume a monitorizazione di u driver è a vigilazione in u veiculu accelerà significativamente a popularizazione di sti novi funziunalità di sicurità è cunvenzione ".


Vantaghji di a plataforma Snapdragon Ride

• Pruvvistu è integratu pacchettu di supportu di vittura chì sustene l'OS è l'ipervisore sicuri

• Strutture di sicurità furnite da e prime cumpagnie di l'automobile, cumprese l'Architettura di Sistema Aperta di l'Automobile Adaptiva (Adaptive)

AUTOSAR)

• Biblioteca ottimisata è cumpletu di e funzioni basiche per a visione di l'urdinatore, u trasfurmazione di i segnali di u sensoru, è e bibliutiche informatiche standard

• Strumenti AI per migliurà l'efficienza di u mudellu è ottimisanu l'ambientu operativu di unità computatorii eterogenee

• Cumpleta pila di software di guida autònuma per funzioni di guida di autostrada, cum'è a percepzione necessaria per a guida d'autostrada

E funzioni di pianificazione

• Soluzione di posizionamentu efficace à u costu chì sustene a visione alta di precisione Qualcomm®-rinfurzatu di posizionamentu d'alta precisione

• Hardware è software in un ambiente di test di ciclu

• Strumenti di gestione di dati chì sustenenu a racoltazione intelligente di dati è l'annotazione automatica