Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Si dici chì Ziguang Storage aboli la squadra NAND, è si cuncintrau in a custruzzione di DRAM?

In u stessu tempu chì Ziguang Zhanrui hè stata esposta è ricevutu una grande iniezione di fondi di 2,25 miliardi di yuan, Jiwei hà sappiutu chì Ziguang Storage, una filiale di Ziguang Group, hà abbandunatu u squadra NAND. Attualmente, l'impiegati stanu aspittendu altre rame di u Ziguang Group per selezziunate o truvà novi posti di travagliu. .

"Aghju ricevutu una chjamata da u Vicepresidentu di u Gruppu u weekend passatu è aghju nutatu à tutti chì u squadra di Shanghai sarà disbandita, è chì i CVs di tutti seranu mandati à Changcun, è ancu di alcune imprese pertinenti selezziunati da Ziguang, cume Ziguang Zhanrui, Hongmao, etc. . Hongmao hè una cumpagnia di imballaggio è di teste chì sustene Changchun. "Una fonte familiarizata cun Ziguang Shanghai hà dettu à Jiwei.com," Attualmente, a maiò parte di l'impiegati stanu aspettendu chì Changchun sceglia a ghjente. Ha travagliatu a so manera è ùn hà micca parlatu di compensazione. . "

A persona hà dettu ancu chì sta squadra avia sempre vulutu esse un modulu NAND Flash è mercatu, è hè stata perde soldi. Avà i posti rilativi sò stati abuliti è micca fattu in u futuru. L'enfasi di Ziguang Storage serà ancu nantu à DRAM.

Un'altra persona vicinu à Ziguang hà dettu chì ci sò circa 200 ~ 300 persone in a Ziguang Store. U persunale principale hè in Pechino, Xi'an è Suzhou, è Shanghai ùn hà solu un picculu numaru di dipendenti.

Sicondu l'informazioni publiche, Ziguang Storage Technology Co., Ltd. hè assuciatu à u gruppu Ziguang, cuncintrendu nant'à i prudutti è e soluzioni di almacenamiento. U so cummerciale include cuncepimentu di produzzione, sviluppu, gestione di sternalizazione di produzzione di produzzione è vendite di prudutti. Dopu u stabilimentu, in più di a disposizione di l'imballaggio è di teste di chip Ziguang Hongmao è di u Ziguang Lite fabbricatu da SSD, in cooperazione cù i fabbricanti upstream è downstream cum'è Qunlian, basatu nantu à u magazzinu di u fiume Yangtze è i coffri di almacenamento di i partenarii, Ziguang Storage gradualmente hà custruitu un disignu di controller. , Un ecosistema di settore di almacenamentu cumpletu è apertu per u sviluppu di u produttu di sistema, teste di imballaggio di particelle, fabricazione di moduli SSD, marketing è serviziu.

A persona vicina à Ziguang hà dichjaratu chì i licenzii anu da implicà a squadra di tappezzeria di cialde NAND, principalmente in Beijing è Suzhou, è una piccula parte in Shanghai. Anteriormente, era principarmenti di cumprà pagnotti NAND per fà i prudutti per a vendita. "Ziguang Storage andava à ripiglià tutte e funzioni di vendite nantu à u mercatu longu, u sviluppu di u produttu è altre funzioni. Ma a bocca era ridutta è si lasciò più tardi. Ùn guadagnà u soldi era un fattore. L'equipu hà cambiatu da fà DRAM à NAND prima, è a tecnulugia è u mercatu sò novatori. Chì hè ancu un mutivu per micca crescente ".

In risposta, Ziguang Storage hà rispostu chì per realizà a strategia generale di almacenamentu di u Gruppu Ziguang, uttimizeghja u portafoliu di produttu, è furnisce i clienti cù servizii tecnichi migliori, Ziguang Storage hà ripresu l'imprese rilatate è comprime alcune linee di produzzione NAND. Storage 3D NAND hè constantemente produttu in massa, è l'imprese cunnesse passanu gradualmente à l'almacenamentu di u fiume Yangtze. In listessu tempu, alcune linee di produzzione DRAM sò state rinfurzate.

Changjiang Storage hà dettu à Jiwei chì 3D NAND hè u core di l'industria di fabricazione IC. Per sviluppà u mercatu in quantu prima, Yangtze Storage hà cuncentratu à fà i chip. Ziguang Storage hè respunsabule di u moduli di back-end è di u mercatu, chì hà aiutatu à Ziguang à apre tuttu u mondu A catena di l'industria hè pronta. Attualmente, i chip di Yangtze River Storage sò intruti in parechji prudutti di i clienti, è a prestazione è a qualità anu righjuntu à i bisogni di i clienti. A salita hè luntanu da risponde à i bisogni di i clienti. In questa fase, a capacità hè attivamente migliorata.