Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Dopu chì Eton Electronics hà intrutu in a catena di fornitura di Apple, l'affari di PCB di l'automobile sò stati lanciati in Huawei.

Trà i fornitori domestici d'Apple, u PCB Eton Electronics hè abbastanza chjave. L'attività di PCB elettronica di Eton hè stata sviluppata in i campi di l'elettronica di i cunsumatori è di l'elettronica automotiva. I prestazioni di a cumpagnia in l'ultimi anni anu dimustratu una tendenza di crescita constante.

Tuttavia, da a prima mità di i stocks di cuncettu A-share 31 PCB, u prufittu netu di Eton Electronics ùn hè micca eccezziunale; invece, i dividendi in a prima mità di l'annu anu superatu i 700 milioni di yuan, è i dividendi per u periodu di cinque anni di l'inserimentu supirau 2,6 miliardi di yuan. Finu à u 277,78%, Yiyton Electronics hè diventatu u focusu di a industria è di l'investituri. Tuttavia, perchè u spettaculu di l'Eton Electronics generale hè cusì "generoso", i motivi chì ne sò vale a pena di spiegà.

Elettronica di cunsumatori PCB fornimentu indirettu di prugna

Da u 2014 à a prima mità di u 2019, u percentuale di distribuzione di Eton Electronics hè ghjuntu da u 28% à u 278%. Trà e imprese elencate in a catena di l'industria di i telefoni mobili, ùn ci sò assai parechji fabbricanti cun tali dividendi.

Da a perspettiva di a struttura di accunciamentu di Eton, u altu gradu di "dirittu" significa dividende elevati, è l'effettu elevatu di i dividendi torna à u pruduttu stessu. Eton Electronics entra in u sistema di a catena di fornimentu cum'è Apple Huawei, chì hè ancu una grande attrazione. .

Hè informatu chì u circuitu di circuitu di u produttu principale di Yidun Electronics pò esse divisu in pannellu doppiu, quattru strati, cunsigliu di sei strati, cunsigliu di ottu strati è sopra secondu u numeru di strati. I prudutti sò largamente utilizati in l'elettronica automobile, l'equipaggiu di cumunicazione, l'elettronica di i cunsumatori, l'informatica, u cuntrollu industriale. È altri prudutti di l'industria in downstream.

In 2012, Eton Electronics hà stabilitu u numeru unu di produzzione di pannelli multi-capa in Cina è diventa un fornitore maiò cum'è Huawei, Flextronics è Jabil.

Dopu, in 2014, Eton Electronics hà listatu cun successu in a lista di provene Top200 d'Apple è diventa unu di i principali fornitori di PCB d'Apple. I prudutti principali sò e tavule di supportu per iPhone è iPad, è ci sò ancu un picculu numeru di appiecazioni in u Mac.

In u stessu annu, Eton Electronics hè stata listata in a Borsa di Shanghai è hà l'intenzione di publicà micca più di 120 milioni di azioni ordinare à u publicu. U pruduttu rializatu dopu à deduzzione di e spese di emissione serà usatu per "produzzione annuali di 1,1 milioni di metri quadrati di prughjettu di cartulare di circuitu stampatu multistrattu" è "Produzzione annuali di 450.000 metri quadrati di prughjettu di scheda di circuitu stampatu HDI".

Vale à nutà chì in 2018, Eton Electronics hà cambiatu u prughjettu HDI in "un prugettu di scheda di circuitu stampatu multi-strata cù una pruduzzione annuali di 700,000 metri quadrati", è u "prugettu di scheda di circuitu stampatu multi-strata cù un output annuale di 1,1. millioni di metri quadrati "hè stata messa in produzzione. À questu puntu, Eton Electronics hà sviluppatu rapidamente i so schemi di circuitu stampatu multi-strata di quattru è ottu strati per accelerà u crescente profundo di schede di circuitu automobilisticu è altre settore di u produttu.

Impresa PCB automobilistica

L'industria hè cuscente chì in a prima mità di u 2019, à causa di l'influenza diminuita di e guerri cummerciale Sino-USA è di i prudutti elettronici terminali in aval, u ritmu di crescita di l'industria PCB globale s'hè ralentitu, è Eton Electronics ùn era risparmiatu.

Sicondu u rapportu finanziariu di u primu mità di Yideng, i riti eranu di 1,45 miliardi di yuan, chì diminuite da 4,05% annu annantu; u risultatu nettu attribuitu à l'azionista di società quotati era di 259 milioni, un incrementu di 2,52% rispettu à l'annu passatu.

Hè da nutà chì, grazia à a struttura di produttu à valore altu aghjuntu, u marge di profittu nettu di Eton Electronics in a prima metà di l'annu hà righjuntu u 17,2%.

À mezu à elli, i prudutti d'elevatu valore aghjuntu di l'elettronica automobilistica è i clienti di cumunicazione sò diventati gradualmente u "pilastru superiore" di a prestazione di Yideng Electronics in a fera competizione di u mercatu, è hè ancu un impurtante affari di Yidun Electronics.

Vale à dì chì Huawei hè destinatu ancu à l'industria automobilistica, guidata da e nuove tecnulugia cum'è l'intelligenza artificiale è 5G. In Abril di stu annu, Huawei è Dongfeng Motor coopereu per creà una vittura intelligente in u Salone Auto Internaziunale di Shanghai. L'entrata di Huawei in a cunfigurazione high-tech di e so cumunicazioni in-vehicle, 5G è centri di dati cloud ancu rinfurzerà a forza di a catena di dumanda intelligente di vittura.

À u listessu tempu, da 2014, Eton Electronics, chì hà sviluppatu l'elettronica automobilistica, hà mantinutu a so attività di PCB automobilistica cum'è un ingressu mediu annuale di u 20%. In 2018, hà cunsideratu 39% di u rivinutu tutale, diventendu Valeo è Delfi. , Bosch, u cuntinente è altri pruduttori internaziunali Tier1 di prima trinca.

Yideng Electronics, chì hè profundamente implicata in l'affari di l'elettronica automobilistica, si basa in a forza di furnitura di i pruduttori internaziunali di prima livella, è hà intrutu cun successu in u sistema di furnitura di cummerciale di Huawei in u mumentu propiu.

Eppuru chì u mercatu attuale di l'elettronica automobilistica ùn hè micca ottimistu, guidatu da e nuvelle tecnulugia cum'è l'intelligenza artificiale è a guida di driverless, a dumanda per i PCB di l'automobile cum'è i sistemi di energia automobilistica è i sistemi DAS hà aumentatu significativamente per a dumanda di l'elettronica intelligente. . In comparatione cù l'applicazione tradiziunale di vittura unica, l'area di u PCB hè 0,5-2 metri quadrati, a vittura di lussu hè di 2-3 metri quadrati, è a zona di PCB di a nova applicazione di veiculi di energia hè 2-4 metri quadrati, è a A zona d'applicazione PCB di l'automobile hè assai mejorata. .

Sicondu u rapportu di Guojin Securities, cù a migliurà di l'intelligenza di l'electrificazione di l'automobile, u valore di a PCB di bicicletta di l'automobile hè prevista à passà da 60 dollari americani per i veiculi di carburante à 800 dollari americani per i veiculi elettrici high-end. I PCB automobilistichi seranu ancu l'industria di PCB in più rapida crescita. Industria moleculare fina. I dati mostranu chì a dimensione stimata in 2018 hè di $ 5,5 miliardi, un incrementu di 3,8% annu annantu. A metà di u 2020, hè previstu di cresce à una crescita annuale cumposte da 3% à $ 59 trilioni.

In questu cuntestu, cum'è un campu di PCB elettronicu autoradicata prufessiunatu per parechji anni, Eton Electronics hà ancu cuncurdatu à questa onda di dividendi. Tuttavia, ùn deve esse sminticatu chì un latu hè un grande dividend, mentre chì u principale accionariu "Yidun Investment" cuntinua à riduce i so holdings. Cumu Yideng Electronics stabilizza a so pusizione in u campu di u PCB è cuntinua à espansione u so vantaghju in u campu di PCB di l'automobile hè degne d'attenzione.