Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

U 5G hà bisognu di benedizzione! I 6 ordini di fabbrica di più parte elettronica di u Giappone aumentanu per a prima volta in 5 quarti

Secondu u rapportu di a mattina di Nikkei Shimbun, chì beneficia di benedizioni di dumanda 5G, i 6 più grandi fabbrici di parti elettroniche in Giappone (Murata Manufacturing, TDK, Kyocera, Nidec, Alpi Alpini è Nitto Denko) l'ultimu trimestre (10-12 2019). i ordini anu aumentatu da 2% da u listessu periodu di l'annu passatu à circa 1,56 miliardi di yen, ottenendu u primu aumentu in 5 quarti. Tuttavia, a diffusione di a nova epidemia di pneumonia coronavirus da a Cina hà aghjustatu incertezza à l'uscita di l'ordini.

Dati dimostranu chì da u 3 ° trimestre di u 2019 (lugliu-settembre), u valore di ordine di e sei principali fabbrici di cumpunenti elettronici giapponesi hè diminuitu per u quartu trimestre consecutivu, ma sottu a benedizione di a dumanda 5G, u valore di ordine di e sei principali fabbrici di cumpunenti giapponesi. hà migliuratu, è in u trimestre precedente ((Ottobre-Dicembre 2019) U primu crescita in 5 staggione.

Frà elli, l'ordini di Murata in u trimestre precedente anu aumentatu da 5-10% in comparatione cù u listessu periodu di l'annu passatu. In questu riguardu, Murata Manufacturing hà dettu chì hà benefiziu principalmente da l'aumentu di a dumanda di stazioni basi 5G; TDK hà benefiziu ancu di a dumanda di stazioni basi, è u numeru di mandati anu dimustratu un ligeru aumentu.

Inoltre, u presidente di Murata Manufacturing è u presidente Hirofumi Murata dissi in una intervista cù i media giapponesi in uttro di l'annu passatu chì a dumanda globale di cumpunenti elettronici cum'è MLCC hè in calata. Murata hà dettu chì a dumanda globale di cumpunenti elettronichi hè prevista à rimbalzassi dopu à l'iniziu di u 2020.

Murata Hengfu hà dettu chì specificamente, e parte relative à a 5G sò state urdinate senza fine, sopratuttu a domanda di stazioni basi chinesi hà iniziatu.