Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

100 milioni di neuroni sò un passu più vicinu à u cervellu umanu, Intel libera u sistema mimeticu neurale

U 19 di marzu, Intel hà annunziatu chì lancerà l'ultimu sistema di computazione mimetica neurale chjamatu "PohoikiSprings", chì hà una capacità di computazione equivalente à 100 milioni di neuroni, pò simulare u cervellu umanu, è cunsuma menu energia per fà calcoli più veloci.

PohoikiSprings hè un sistema di creazione di centru di dati, chì hè u più grande sistema di computazione mimetica neurale sviluppatu da Intel finu à a data. Integra 768 chips di ricerca in mimetica neurale Loihi in cinque chassi standard di server.

U cervellu umanu hè cumpostu da 86 miliardi di neuroni. U numaru di neuroni in u cervellu di l'insetti hè in l'ordine di parechji centu mila. U numeru di neuroni in PohoikiSprings hè assai oltre u livellu di u cervellu di l'insetti, è a distanza da u cervellu umanu hà fattu un altru passu.

Hè informatu chì Mike Davis, direttore di u Laboratorio di Computazione Mimica Intel Neural Intel, hà dichjaratu chì PohoikiSprings ha expanditu u chip di ricerca neuromimica di Loihi da più di 750 volte, mentre chì funziona à menu di 500 watt di potenza. Cù calculi di mimetica neurale, u mudellu pò esse amparatu di manera simile à quella di un zitellu umanu, cù una sola vista di l'imaghjini o di u ghjoculu per un ricunniscenza permanente.

È, Davis hà dettu chì u mudellu pò ancu amparà da i dati in tempu realu, è e prediche finali puderà esse più precise chì e previsioni di mudelli tradiziunali di l'apprendimentu di macchina, "questu farà pussibule alcuni calculi attualmente inimaginabili". Inoltre, in u sistema PohoikiSprings, a memoria è u calculu ùn sò micca separati, chì minimizza a distanza di trasmissione di dati.

Hè capitu chì i circadori Intel anu fattu un esperimentu, aduprendu i metudi di apprendimentu più profondi per furmà sistemi di intelligenza artificiale per identificà gasi dannosi, 3000 campioni sò necessarii, è aduprendu una furmazione neurale di chip imitazione, un campione hè abbastanza.

Intel aprirà prestu u sistema PohoikiSprings à i membri di a Comunità di Ricerca di Neuromimicria Intel (INRC), cumpresi membri di Accenture, Airbus è altre cumpagnie, laboratorii di u guvernu è ricercatori accademici.

Secondo Sina Finance, secondu una agenzia di terze parte, Gartner predice chì per 2025, i chip di mimica neurale diventeranu l'architettura di computing principale per e forme novi è avanzate di implementazione di intelligenza artificiale, è hè previsto per rimpiazzà GPU, unu di i chip principali. attualmente adupratu in i sistemi di intelligenza artificiale In più di Intel, IBM hè ancu travagliatu nantu à a tecnulugia.

Intel hà dettu chì l'informatica mimica neurale hè una subversione cumpleta di l'architettura di l'urdinatore da u fondu à u sopra. U scopu hè di applicà l'ultime idee da neuroscienze per creà patatine chì agiscenu più cum'è patatine di u cervellu umanu ch'è i chip tradiziunali.

U sistema di mimica neurale replicà a manera in chì i neuroni organizanu, cumunicanu, è amparà à u livellu di u hardware. Intel crede chì Loihi è i futuri processori neuromimetichi definiscenu un novu mudellu di computing programable chì pò risponde à a dumanda crescente di u mondu per i dispositivi intelligenti populari.